Agito.pl przyłączył się do akcji charytatywnej brelOK Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi. Od 26 marca br. każdy z klientów sklepu będzie mógł wesprzeć akcję przy okazji zakupów w sklepie.
BrelOK to czerwona zawieszka z białym symbolem grupy krwi, wprowadzona przez Fundację Krewniacy w ramach programu popularyzującego ideę honorowego krwiodawstwa. Cały dochód ze sprzedaży breloków przeznaczany jest na zakup nowoczesnego autobusu im. Jana Pawła II do poboru krwi, który będzie mógł docierać do dawców krwi w całej Polsce. Akcję Krewniaków tradycyjnie wspierają gwiazdy polskiego kina, mediów, sportu i muzyki, m.in. Renata Dancewicz, Radosław Pazura, Borys Szyc, Olga Bończyk czy Iwona Guzowska.
– Cieszymy się, że możemy przyłączyć się do akcji ratującej życie, wspierając program Krewniacy. Wierzę, że platforma internetowa Agito.pl będzie doskonałym wsparciem projektu, a nasi klienci przy okazji zakupów chętnie będą wspomagać tę inicjatywę – mówi Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu Agito S.A.
Agito.pl wprowadza do swojej oferty brelOKi Krewniaków, które będzie można łatwo znaleźć na stronie internetowej sklepu, a cały przychód z ich sprzedaży przekaże fundacji. Breloki dla ośmiu grup krwi będzie można dodać do koszyka tak jak inne produkty, będą także proponowane Klientom podczas każdej finalizacji zakupów w Agito.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.