Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska od stycznia tego roku przyjął do swojego grona 11 nowych firm. Nowi członkowie mają możliwość aktywnie uczestniczyć w rozwoju polskiego rynku interaktywnego oraz w pracach Związku.
Wśród nowych członków IAB Polska znajdują się:
Członek zwyczajny:
• iTVP
Członkowie nadzwyczajni:
• AdAction
• Cormedia Sp. J
• Media contacts
• MOSQi.TO
• O2.pl
• Plasma Media
• PoV Sp. z o.o.
• SARE
• Value Media
• 4 People Sp. J.
Tym samym liczba wszystkich członków IAB Polska wynosi 43 firmy.
Wśród członków zwyczajnych poza wymienionym nowym członkiem iTVP są: Agora S.A, Onet.pl, wp.pl; Interia.pl;ad.net, ARBOMedia, IDM.net.
Wśród członków nadzwyczajnych poza wymienionymi wyżej podmiotami są:
IDG.pl; FFCreation, K2 Internet SA, Money.pl, opcom.pl, PBI, Performance Media Sp. z o.o.; Zed Digital;pkt.pl; MEC Interaction; Trader.com (Polska) Sp. z o.o., Cube Group, Kompan.pl Sp. z o.o., Media Regionalne, NetSprint, pf.pl; Digital One; Direct Traffic, Bluerank, Bankier.pl S.A., MS Interaction, Interactive MarketinPartner Polska Sp. z o.o., Media Direction OMD, pracuj.pl
Interactive Advertising Bureau to założona w USA w 1996 roku, działająca obecnie w kilkudziesięciu krajach organizacja, zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego. Interactive Advertising Bureau działa obecnie w kilkudziesięciu krajach na świecie. Wszystkie lokalne oddziały stowarzyszenia działają niezależnie i posiadają swobodę we wprowadzaniu regulacji na rynkach, które reprezentują. Mimo, że IAB Polska jest samodzielną, niezależną organizacją utrzymuje bliskie kontakty z członkami IAB w USA, w Europie i w innych częściach świata. Poszczególne organizacje lokalne współpracują ze sobą bowiem w zakresie wymiany know-how oraz prowadzą wspólne projekty badawcze, wprowadzające standardy reklamy, regulujące i stymulujące rozwój rynku, obejmując swym zasięgiem rynek interaktywny na świecie. 14 europejskich, lokalnych organizacji, działających pod szyldem IAB działa jako stowarzyszenie IAB Europe.
Głównym zadaniem IAB jest wspieranie działalności uczestników rynku reklamy interaktywnej oraz popularyzacja Internetu jako niezależnego medium oraz istotnego medium oraz elementu w zestawieniu mediów wykorzystywanych w komunikacji marketingowej.
Celem Związku jest popularyzowanie branży internetowej w Polsce, odkrywanie zalet oraz wykorzystanie możliwości, które daje reklama internetowa. IAB Polska organizuje branżowe spotkania z marketerami: nieformalne – IAB Update, Forum IAB – prestiżowy kongres branży internetowej w Polsce, konkurs MIXX i galę MIXX Awards. Planowane są także bardziej kameralne spotkania branży i marketerów – IAB Show Case. W ramach IAB Polska działają także grupy robocze, których celem jest dzielenie się know – how. Związek daje również możliwość promowania międzynarodowych standardów relacji i współpracy pomiędzy podmiotami funkcjonującymi na rynku reklamy internetowej – m.in. w czerwcu IAB Polska organizuje wyjazd ok. 60 osób na największy europejski kongres branży internetowej IAB „Interact” do Berlina.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.