Adobe wypuściło finalną wersję programu Media Player. To tradycyjny, desktopowy klient, który pozwala na zarządzanie plikami multimedialnymi pobieranymi czy odtwarzanymi przez sieć – podał ReadWriteWeb.
AMP opiera się na opracowanej przez Adobe platformie programistycznej Adobe Integrate Runtime, której pierwsza oficjalna edycja trafiła do rąk użytkowników w lutym tego roku. Oba programy są oczywiście całkowicie bezpłatne.
Media Player przypomina trochę czytnik kanałów RSS. Użytkownicy mogą wyszukiwać i oglądać interesujące ich materiały, a także dodawać subskrypcje wirtualnych kanałów. Aplikacja sama sprawdzi, czy pojawiła się nowa zawartość i poinformuje o tym fakcie internautę.
Wśród partnerów Adobe znajdują się takie tuzy jak CBS, MTV Networks (takie kanały jak Comedy Central czy Nickelodeon), Universal Music Group, PBS (amerykańska telewizja publiczna) czy Scripps Networks (stacje Food Network, Fine Living itd.). Ale swoje pliki mogą publikować także zewnętrzne firmy.
Do odtwarzania multimediów wykorzystywana jest technologia Flash – nie jest problemem obsługa formatów HD (1080px, 720px).
Źródło: ReadWriteWeb
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.