W poniedziałek Google oficjalnie ogłosiło całkowitą integrację pakietu Google Apps (Docs, Calendar, Gmail i Gtalk) z należącymi do Salesforce sieciowymi usługami dla biznesu – podał TechCrunch.
Skutkiem umowy jest promocja Google Apps (przeznaczonych głównie dla użytkowników indywidualnych) wśród milionowej rzeszy płacących klientów Salesforce. W ramach tej ostatniej witryny można od tej pory rozmawiać za pośrednictwem komunikatora Gtalk czy tworzyć nowe dokumenty, a także korzystać z kalendarza jako narzędzia zarządzania sprzedażą.
Umieszczone w Salesforce moduły Google Apps są bezpłatne. Oczywiście dostępne jest także konto premium (z dodatkowymi funkcjami i zabezpieczeniami). Kosztuje 5 dolarów za użytkownika na miesiąc. W lecie cena ta wzrośnie do 10 dolarów, ale za to pojawi się telefoniczne wsparcie techniczne.
Sojusz Google i Salesforce jest kolejnym sposobem na skuteczne konkurowanie z Microsoftem. Dyrektor wykonawczy Salesforce Marc Benioff powiedział: Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem – to czyni Google naszym najlepszym przyjacielem. Rozmawiałem z wieloma naszymi klientami, którzy chcą pozbyć się MS Worda.
Google Apps było poważnym rywalem dla Office’a, ale Salesforce uniemożliwiał przebicie się do kręgów biznesu. Sojusz poprawił więc pozycję wyszukiwarkowego giganta.
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.