W poniedziałek Google oficjalnie ogłosiło całkowitą integrację pakietu Google Apps (Docs, Calendar, Gmail i Gtalk) z należącymi do Salesforce sieciowymi usługami dla biznesu – podał TechCrunch.
Skutkiem umowy jest promocja Google Apps (przeznaczonych głównie dla użytkowników indywidualnych) wśród milionowej rzeszy płacących klientów Salesforce. W ramach tej ostatniej witryny można od tej pory rozmawiać za pośrednictwem komunikatora Gtalk czy tworzyć nowe dokumenty, a także korzystać z kalendarza jako narzędzia zarządzania sprzedażą.
Umieszczone w Salesforce moduły Google Apps są bezpłatne. Oczywiście dostępne jest także konto premium (z dodatkowymi funkcjami i zabezpieczeniami). Kosztuje 5 dolarów za użytkownika na miesiąc. W lecie cena ta wzrośnie do 10 dolarów, ale za to pojawi się telefoniczne wsparcie techniczne.
Sojusz Google i Salesforce jest kolejnym sposobem na skuteczne konkurowanie z Microsoftem. Dyrektor wykonawczy Salesforce Marc Benioff powiedział: Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem – to czyni Google naszym najlepszym przyjacielem. Rozmawiałem z wieloma naszymi klientami, którzy chcą pozbyć się MS Worda.
Google Apps było poważnym rywalem dla Office’a, ale Salesforce uniemożliwiał przebicie się do kręgów biznesu. Sojusz poprawił więc pozycję wyszukiwarkowego giganta.
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!