Salesforce

Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!

Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday w liczbach? Okazuje się, że to właśnie mieszkańcy Europy Wschodniej, w tym Polski, mogli się cieszyć najwyższymi rabatami w całej Europie, sięgającymi średnio 31%. W tym roku najchętniej kupowaliśmy obuwie, torebki, kosmetyki oraz artykuły do […]

Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022! więcej »

Salesforce Shopping Index Q3 2023 – kupujący grają na zwłokę

Zbliżający się szczyt zakupów świątecznych pokazuje, że konsumenci nie spieszą się z odhaczaniem pozycji na swoich listach zakupów. Dane zebrane przez Salesforce w raporcie Shopping Index pokazują, że w trzecim kwartale, choć sprzedawcy detaliczni wprowadzali obniżki, to kupujący zareagowali na nie nieśmiało. Podobnie jak w poprzednim kwartale – cierpliwie czekają na większe spadki cen. W

Salesforce Shopping Index Q3 2023 – kupujący grają na zwłokę więcej »

Dr. Oetker przekształca globalne operacje marketingowe za pomocą rozwiązania Salesforce

Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Jedno wdrożenie – 40 rynków. Wdrożenie międzynarodowego centrum marketingowego opartego na rozwiązaniu Salesforce Marketing Cloud umożliwi zespołom na ponad 40 rynkach uzyskanie 360-stopniowego widoku każdego klienta w czasie rzeczywistym. Efektem jest zwiększanie

Dr. Oetker przekształca globalne operacje marketingowe za pomocą rozwiązania Salesforce więcej »

Nowe dane z Shopping Index Q2 – w II kwartale 2021 roku nastąpił wzrost cen aż o 11% r/r

Według najnowszych wyników Salesforce Shopping Index za II kwartał 2021 roku globalne przychody z handlu cyfrowego w skali rok do roku wzrosły jedynie o 3%. Jest to spora zmiana po ostatnich czterech kwartałach, podczas których wzrost przychodów utrzymywał się na poziomie ponad 50%. Dużym zaskoczeniem jest również fakt, iż handel cyfrowy w Stanach Zjednoczonych spadł

Nowe dane z Shopping Index Q2 – w II kwartale 2021 roku nastąpił wzrost cen aż o 11% r/r więcej »

Scroll to Top