Salesforce

Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentów

W trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzednim. Równocześnie, globalny wolumen ruchu online wzrósł o 4% rok do roku. Mimo tych wzrostów, średnie wydatki na jednego kupującego nieco spadły, co wskazuje na ostrożniejsze podejście konsumentów do zakupów. Średni wydatek na jednego kupującego […]

Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentów więcej »

Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na później

W pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja jest bardziej stabilna, stało się to mało prawdopodobne. Niepewność geopolityczna może spowodować wzrost kosztów ropy naftowej, co zwiększyłoby presję na inflację. Wszystko to oznacza, że uważamy, iż presja  inflacyjna z lat 2022 i 2023 utrzyma

Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na później więcej »

Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!

Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday w liczbach? Okazuje się, że to właśnie mieszkańcy Europy Wschodniej, w tym Polski, mogli się cieszyć najwyższymi rabatami w całej Europie, sięgającymi średnio 31%. W tym roku najchętniej kupowaliśmy obuwie, torebki, kosmetyki oraz artykuły do

Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022! więcej »

Salesforce Shopping Index Q3 2023 – kupujący grają na zwłokę

Zbliżający się szczyt zakupów świątecznych pokazuje, że konsumenci nie spieszą się z odhaczaniem pozycji na swoich listach zakupów. Dane zebrane przez Salesforce w raporcie Shopping Index pokazują, że w trzecim kwartale, choć sprzedawcy detaliczni wprowadzali obniżki, to kupujący zareagowali na nie nieśmiało. Podobnie jak w poprzednim kwartale – cierpliwie czekają na większe spadki cen. W

Salesforce Shopping Index Q3 2023 – kupujący grają na zwłokę więcej »

Dr. Oetker przekształca globalne operacje marketingowe za pomocą rozwiązania Salesforce

Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Jedno wdrożenie – 40 rynków. Wdrożenie międzynarodowego centrum marketingowego opartego na rozwiązaniu Salesforce Marketing Cloud umożliwi zespołom na ponad 40 rynkach uzyskanie 360-stopniowego widoku każdego klienta w czasie rzeczywistym. Efektem jest zwiększanie

Dr. Oetker przekształca globalne operacje marketingowe za pomocą rozwiązania Salesforce więcej »

Nowe dane z Shopping Index Q2 – w II kwartale 2021 roku nastąpił wzrost cen aż o 11% r/r

Według najnowszych wyników Salesforce Shopping Index za II kwartał 2021 roku globalne przychody z handlu cyfrowego w skali rok do roku wzrosły jedynie o 3%. Jest to spora zmiana po ostatnich czterech kwartałach, podczas których wzrost przychodów utrzymywał się na poziomie ponad 50%. Dużym zaskoczeniem jest również fakt, iż handel cyfrowy w Stanach Zjednoczonych spadł

Nowe dane z Shopping Index Q2 – w II kwartale 2021 roku nastąpił wzrost cen aż o 11% r/r więcej »

Scroll to Top