Fitness (fitness.wp.pl) to kompleksowy serwis portalowy poświęcony zdrowemu trybowi życia, skierowany do wszystkich, dla których zwrot „bądź aktywny” nie jest pustym hasłem i w żadnym stopniu nie wiąże się z przymusem.
Partnerem Fitness WP jest Actimel, serwis jest przykładem realizowanej przez WP strategii długofalowej współpracy biznesowej z partnerami, opartej o rozwiązania portalowe.
„Ten model współpracy charakteryzuje m.in. wpisanie na stałe nowotworzonych serwisów w portfolio Wirtualnej Polski. Co za tym idzie opieka redakcyjna, graficzna i techniczna nad serwisami leży wyłącznie po stronie WP. Do nas należy także rozwój serwisów oraz pozyskiwanie kontentu. – wyjaśnia Ewelina Kołosowicz, Kierownik Działu New Business
i Akcje Specjalne – Co ważne, struktura witryn, ich funkcjonalności i prezentowane w nich treści są opracowywane w ścisłej współpracy z partnerami, z uwzględnieniem ich polityki komunikacyjnej, celów oraz potrzeb. W przypadku fitness.wp.pl markę Actimel trwale wkomponowano w strukturę serwisu, dostosowano też kolorystykę witryny do wizerunku partnera. Podobnie rzecz ma się z Braunem. Poza tym Kuchnia WP ma ugruntowywać dobry wizerunek marki Braun, m.in. przez oferowanie użytkownikom ciekawych i przydatnych treści. W dalszej części współpracy serwis ma wpłynąć na sprzedaż produktów klienta.”
Integralną – a dedykowaną Actimelowi – cześć serwisu Fitness stanowi sekcja Probiotyki (dział Akademia zdrowia), poświęcona propagowaniu wiedzy o probiotykach, zawierająca artykuły redakcyjne przygotowane przez WP na zlecenie klienta oraz przez samego klienta.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.