Firma ClickAd poszerzyła swoją ofertę o pozycjonowanie stron internetowych. Odpowiedzialnym za nową usługę w portfelu firmy jest Adam Wencław, który dołączył do zespołu ClickAd w marcu tego roku.
ClickAd jest agencją specjalizującą się w kompleksowej obsłudze działań reklamowych w internecie. Poszerzenie oferty o pozycjonowanie stron ma zapewnić jeszcze lepszą i pełniejszą obsługę klientów firmy. Początkowo dział będzie zapewniał wsparcie i doradztwo z zakresu SEO dla dotychczasowych klientów oraz w ramach prowadzonych przez ClickAd kampanii. Większa aktywność w zakresie sprzedaży usługi dla nowych klientów przewidziana jest w kolejnym etapie rozwoju działu SEO.
Za nową usługę wraz z jej rozwojem odpowiada Adam Wencław, który dołączył do firmy w marcu tego roku jako SEO Project Manager. Adam Wencław do ClickAdu przeszedł z firmy Direct Traffic, która zajmuje się marketingiem w wyszukiwarkach internetowych. Pełnił tam podobną funkcję i odpowiadał za prowadzone przez firmę projekty w zakresie pozycjonowania.
Stworzenie nowego działu ma na celu podkreślenie kompleksowości usług świadczonych przez nas w zakresie zintegrowanego marketingu online. Odzwierciedla także zapotrzebowanie naszych Klientów i ich oczekiwania w tym obszarze. – powiedział Robert Olszewski, Internet Advertising Supervisor w firmie ClickAd.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.