Direct Traffic

ClickAd wchodzi w SEO

Firma ClickAd poszerzyła swoją ofertę o pozycjonowanie stron internetowych. Odpowiedzialnym za nową usługę w portfelu firmy jest Adam Wencław, który dołączył do zespołu ClickAd w marcu tego roku. ClickAd jest agencją specjalizującą się w kompleksowej obsłudze działań reklamowych w internecie. Poszerzenie oferty o pozycjonowanie stron ma zapewnić jeszcze lepszą i pełniejszą obsługę klientów firmy. Początkowo […]

ClickAd wchodzi w SEO więcej »

Direct Traffic w gronie IAB Polska

Direct Traffic, firma specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek i bezpiecznym pozycjonowaniu, dołączyła do struktur organizacji Interactive Advertising Bureau Polska. IAB Polska to stowarzyszenie działające na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od roku 2000. Organizacja zrzesza portale i wortale internetowe, sieci reklamowe oraz agencje interaktywne. Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku

Direct Traffic w gronie IAB Polska więcej »

Direct Traffic certyfikowany przez Onet.pl i Google

Firma Direct Traffic jako pierwsza w Polsce uzyskała certyfikat „Złotego Partnera Ad market” w programie partnerskim OnetBoksy. Tym samym firma posiada certyfikaty Onet.pl i Google w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych w modelu Pay Per Click. Certyfikat „Złotego Partnera Ad market” przyznawany jest przez Onet.pl firmom, które współpracują z portalem w zakresie prowadzenia i obsługi działań

Direct Traffic certyfikowany przez Onet.pl i Google więcej »

Onet.pl przyznaje Certyfikaty Złotego Partnera Ad market

Certyfikat „Złotego Partnera Ad market” jest przyznawany przez Onet.pl firmom, które współpracują z portalem w zakresie prowadzenia i obsługi działań reklamowych typu Pay Per Click. Pierwszą firmą, która uzyskała certyfikat w programie partnerskim jest Direct Traffic. Certyfikat „Złotego Partnera Ad market” jest dokumentem potwierdzającym wysoki profesjonalizm wyróżnionej firmy – mówi Krzysztof Beniowski, koordynator sprzedaży pośredniej

Onet.pl przyznaje Certyfikaty Złotego Partnera Ad market więcej »

Łatwiejsze monitorowanie kampanii PPC

Direct Traffic, firma specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek i bezpiecznym pozycjonowaniu, wprowadziła nowe rozwiązanie o nazwie DirectReport. System ten pozwala monitorować skuteczność kampanii PPC w trybie on-line. DirectReport to system raportujący, który umożliwia monitorowanie przebiegu i skuteczności kampanii typu PPC (Pay Per Click), czyli wykorzystujących popularne linki i boksy sponsorowane. Jest on uzupełnieniem aplikacji WebLog,

Łatwiejsze monitorowanie kampanii PPC więcej »

Direct Traffic certyfikowany przez Google

Agnieszka Zatorska, PPC Client Service Manager oraz Adam Witczak, Chief Technology Officer otrzymali certyfikaty konsultantów Google. Certyfikat Google Advertising Professional przyznawany jest przez Google tym osobom i firmom, które spełnią szereg warunków i potwierdzą swoją wiedzę zdając stosowny egzamin. Aby przystąpić do programu należy zarządzać odpowiednio wysokimi budżetami reklamowymi swoich klientów w kampaniach Google AdWords.

Direct Traffic certyfikowany przez Google więcej »

Łatwiejsze pozycjonowanie z Direct Traffic

Direct Traffic, firma specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek i bezpiecznym pozycjonowaniu, udostępniła swoim klientom nowe rozwiązanie o nazwie DirectATM. Aplikacja znacznie ułatwia pozycjonowanie stron o długich i skomplikowanych adresach URL. Wyszukiwarki internetowe, a właściwie automaty wyszukujące (tzw. roboty), które wykorzystywane są przez te wyszukiwarki, mają często problem z właściwym zindeksowaniem stron WWW, które posiadają długie

Łatwiejsze pozycjonowanie z Direct Traffic więcej »

Scroll to Top