We wtorek wieczorem czasu kalifornijskiego ruszyła japońska edycja Twittera. W przeciwieństwie do amerykańskiej wersji, w której nie ma reklam, w nowym serwisie znalazło się całkiem sporo banerów – napisał CNET.
Podczas rozmowy z dziennikarzami Joi Ito z Digital Garage – firmy, która opracowała japońskie tłumaczenie popularnej platformy miniblogów – powiedział, że menedżerowie Twittera zdecydowali się umieszczać reklamy w serwisie już od pierwszego dnia działalności. Trudno jest dodawać banery w późniejszym czasie. Dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić je już na starcie – powiedział Ito.
Jednym z pierwszych kluczowych klientów japońskiego Twittera został producent samochodów Toyota. Marka otrzymała własny blogowy kanał. chcemy, aby jak najwięcej firm korzystało z tego narzędzia – wyjaśnił Ito.
Tymczasem w amerykańskim Twitterze nadal nie ma reklam. Co jakiś czas pojawiają się nieoficjalne informacje o ich rychłym wprowadzeniu. Zarząd serwisu jednak szybko im zaprzecza, boi się reakcji użytkowników. Potwierdza to rozumowanie Ity.
Twitter jest popularny w Kraju Kwitnącej Wiśni już od dłuższego czasu. Dla przykładu w dniach 21 / 22 kwietnia mieszkańcy Tokio napisali prawie 29 tysięcy notek, a Nowego Jorku czy San Francisco po 14 tysięcy. Oczywiście mimo tego amerykańskich użytkowników było znacznie więcej niż japońskich.
Źródło: CNET
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.