Toyota

Branża motoryzacyjna odkrywa internet

Z najnowszego raportu przygotowanego przez TNS Media Intelligence we współpracy z serwisem eMarketer wynika, że producenci samochodów coraz chętniej wykorzystują internet jako kanał promocji swoich produktów. W latach 2005-2007 wydatki na reklamę aut w gazetach spadły o 53%. Tygodniki i miesięczniki odnotowały 15% spadek. Koszty promocji online wzrosły w tym samym czasie o 119% – […]

Branża motoryzacyjna odkrywa internet więcej »

Japoński Twitter stawia na reklamy

We wtorek wieczorem czasu kalifornijskiego ruszyła japońska edycja Twittera. W przeciwieństwie do amerykańskiej wersji, w której nie ma reklam, w nowym serwisie znalazło się całkiem sporo banerów – napisał CNET. Podczas rozmowy z dziennikarzami Joi Ito z Digital Garage – firmy, która opracowała japońskie tłumaczenie popularnej platformy miniblogów – powiedział, że menedżerowie Twittera zdecydowali się

Japoński Twitter stawia na reklamy więcej »

Interactive Solutions rusza na Wschód

Agencja Interactive Solutions przygotowała kreację reklamy internetowej dla firmy AutoSummit, największego na Ukrainie dilera samochodów marki Toyota. Zakończona w grudniu kampania miała bardzo wysoką skuteczność. Jest to kolejny przykład udanej ekspansji polskiej firmy internetowej poza granicę Polski. Na zimę firma AutoSummit – największy na Ukrainie oficjalny diler samochodów marki Toyota –  przygotowała gorącą akcję sprzedażową

Interactive Solutions rusza na Wschód więcej »

Wygrałem AYGO z easygo.pl – wielki finał konkursu

Dwudzistoczteroletni wrocławianin zwycięzcą wielkiego letniego konkursu w portalu turystycznym easygo.pl. Już jutro, podczas finału akcji, p. Maciej Kapica odbierze kluczyki do nowej Toyoty AYGO. Finał konkursu jest elementem oficjalnego programu 17 Międzynarodowego Salonu Turystycznego TOUR SALON 2006 w Poznaniu. Na elektroniczny adres konkursu, który trwał od połowy kwietnia do końca września przysłano łącznie ponad 700

Wygrałem AYGO z easygo.pl – wielki finał konkursu więcej »

Wystartuje nowy bank wirtualny

Jak dowiedział się nieoficjalnie Bankier.pl, po kilkunastu miesiącach przygotowań kończą się prace nad nową ofertą Toyota Bank Polska. Ten bank samochodowy prawdopodobnie na początku przyszłego roku zaoferuje szeroki wachlarz usług i produktów dla klientów indywidualnych i sektora MSP. Polska stała się poligonem doświadczalnym dla Toyota Motors i od osiągniętych wyników tego projektu będzie zależeć, czy

Wystartuje nowy bank wirtualny więcej »

Wygraj AYGO z easygo.pl

Wygraj AYGO z easygo.pl to nazwa największego letniego konkursu przygotowana dla kupujących wyjazdy turystyczne w polskim Internecie. Każdy wyjeżdżający, który skorzysta z oferty easygo.pl ma szansę wygrać sportową, nowoczesną i dynamiczną toyotę Aygo. Takiej nagrody w polskiej e-turystyce jeszcze nigdy nie było. Konkurs potrwa do końca września 2006 roku. Partnerem akcji i fundatorem nagrody jest

Wygraj AYGO z easygo.pl więcej »

Scroll to Top