Facebook dojrzewa i nie wszystkim się to podoba. W piątek z firmy odszedł Adam D’Angelo, dyrektor technologiczny, jeden z pierwszych pracowników serwisu, przyjaciel założyciela Marka Zuckerberga – podał CNET.
D’Angelo i Zuckerberg znali się od czasów szkolnych. Z nieoficjalnych informacji wynika, że doszło do jakiegoś sporu między oboma menedżerami. Najprawdopodobniej na tle uruchomienia platformy Facebook Connect, która ma pozwolić na transfer osobistych danych do zewnętrznych witryn.
Jako dyrektor technologiczny D’Angelo – dotychczas mało aktywny w firmie – musiałby ostro zabrać się do pracy. Być może więc chciał podwyżki, a Zuckerberg odmówił. Albo chodziło o zmianę „klimatu” w Facebooku. Korporacja dorosła w ostatnich miesiącach. Zatrudniła znanych ludzi, takich jak Sheryl Sandberg czy Elliot Schrage (dawniej Google).
Firma headhunterska Binc zapytała grupę byłych pracowników Google o przyczyny ich odejścia. Powiedzieli, że nie podobało im się korporacyjne jarzmo i brak poczucia misji. Być może te same motywy kierowały Adamem D’Angelo, który zdecydował się na powrót do świata gorących startupów.
Źródło: CNET
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.