Tengaged to nowy serwis społecznościowy, który umożliwia poznawanie przyjaciół, a następnie eliminowanie ich – napisało Mashable.
Użytkownik Tengaged może zarejestrować się w specjalnej grze. Trwa ona siedem dni. W każdej rundzie bierze udział 10 osób, które poznają się dzięki systemowi prywatnych i publicznych wiadomości.
Gracz może zostać oceniony pozytywnie lub negatywnie. Umieszczony w serwisie algorytm wybiera na podstawie liczby głosów trzech finalistów. Na koniec skrypt raz jeszcze dokonuje selekcji – tym razem ostatecznego zwycięzcy.
Tengaged jest dziełem hiszpańskiego zespołu deweloperów z Barcelony. Witrynę skierowano do osób w wieku 16-26 lat.
Nowe funkcje prowadził także inny istniejący od niedawna serwis społecznościowy – MyTrybe. Zorientowany jest na nawiązywanie znajomości z osobami o podobnych zainteresowaniach.
Usługa nazywa się Powered by MyTrybe. To platforma rekomendacyjna, która pozwala na publikowanie swojego profilu w innych stronach WWW (MyTrybe Network). Administratorzy, którzy przystąpią do projektu mogą liczyć na darmową reklamę w sieci społecznościowej.
Źródło: Mashable
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.