easyCALL to działający w Polsce alternatywny operator telefonii internetowej VoIP oferujący swoje usługi od sierpnia 2004 roku. W chwili obecnej z sieci easyCALL korzysta prawie 200.000 osób.
easyCALL rozpoczął już przygotowania do wejścia na rynek NewConnect, są one według deklaracji operatora poważnie zaawansowane. Przedstawiciele easyCALL zapowiadają, że środki pozyskane z debiutu na NewConnect przeznaczą w pierwszej kolejności na akwizycje.
– Branża w której działamy, czyli telefonia internetowa, jest segmentem usług o niesłychanym wręcz potencjale wzrostu. Ponieważ w warstwie technologicznej już jesteśmy firmą innowacyjną, wiele usług wprowadzamy bowiem jako pierwsi w kraju, to główny nacisk zamierzamy położyć na poszerzanie bazy klientów – mówi Michał Jakubowski. – Cel ten zamierzamy osiągnąć co najmniej dwoma metodami – poprzez przejęcia mniejszych firm świadczących usługi telefonii internetowej oraz rozbudowę sieci sprzedaży, wraz z bardziej agresywnym marketingiem – zdradza ogólne plany operatora Michał Jakubowski.
Operator ma jednak dużo ambitniejsze zamierzenia. Zamierza wejść w nowe segmenty rynku oraz uruchomić nowoczesne usługi dla biznesu.
– Umocnienie naszej pozycji lidera w telefonii internetowej to jedno. Nasze plany sięgają jednak o wiele dalej. Pozyskane w drodze emisji akcji środki zamierzamy przeznaczyć również na wejście w nowe segmenty rynku. Planujemy uruchomienie pełnego zestawu usług telekomunikacyjnych, obejmujących telefonię stacjonarną, komórkową oraz dostęp do Internetu. Oczywiście w obrębie telefonii komórkowej zamierzamy działać jako operator wirtualny – wyjaśnia Michał Jakubowski.
Operator zamierza również poszerzyć swoją ofertę dla biznesu poprzez wprowadzenie usług typu call center.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.