Dlarodzinki.pl – taką nazwę nosi nowy serwis internetowy uruchomiony właśnie przez MURATORA. Portal został stworzony z myślą o całej rodzinie: dzieciach do 12 roku życia, mamie i tacie. To pierwsza internetowa platforma w zasobach MURATORA oferująca całej rodzinie tak szeroki zakres wiedzy oraz wybór interaktywnych narzędzi. Uruchomieniu portalu towarzyszy kampania promocyjna w mediach.
Serwis składa się z 5 głównych działów tematycznych:
Dziecko – zdrowie, rozwój, wychowanie, żywienie z podziałem na noworodka i niemowlę, szkraba 1-3, przedszkolaka i dziecka w wieku szkolnym;
Rodzice – bezpieczeństwo w domu, poza domem i w internecie; porady udzielane przez rodziców, edukacja – przedszkole, szkoła i zajęcia dodatkowe, gdzie i jak kształcić dzieci; problemy, które się pojawiają w związku z edukacją, ona i on – o związku, kwestiach prawnych, samotnym macierzyństwie;
rozmowy z psychologiem o wszystkim co dotyczy rodziny;
Na luzie – jak spędzić rodzinnie czas wolny, informacje o ciekawych wydarzeniach, imprezach zarówno pod dachem, jak i w plenerze, program telewizyjny i repertuar kin w całej Polsce pod kątem dzieci, podróżowanie z dziećmi w kraju i poza jego granicami, opisy gier, zabaw oraz ważne informacje na temat zabawek; sport – oferty klubów, sprzęt, wszystko, co dotyczy rodzinnego (ale nie tylko) sportu;
Dom – pokoje dziecinne, sposoby na finanse, zwierzęta, rośliny, porządki, zrób to sam/sama i z dzieckiem, wszystko o gotowaniu, ciekawe przepisy kulinarne;
Zakupy – nowości produktowe – współpraca z bazą produktów MURATORA S.A. – Dzieckozakupy.pl, informacje o sklepach, wypożyczalniach, firmach, rabaty dla użytkowników serwisu na hasło: dlarodzinki.pl.
Dlarodzinki.pl jest portalem interaktywnym. Dorośli mogą umieszczać w nim własne teksty (artykuły), prowadzić blog, wypowiadać się na forum, zamieszczać filmy i ogłoszenia (np. dotyczące opiekunek do dzieci).
Serwis zawiera porady specjalistów – każdy użytkownik może również zwrócić się do eksperta we własnej sprawie. Natomiast dzieciom stworzono niepowtarzalną możliwość interaktywnej rozrywki. Mogą korzystać z atrakcyjnego graficznie internetowego placu zabaw – gier, kolorowanek, labiryntów i zabaw edukacyjnych.
Powstanie nowego serwisu jest efektem pracy specjalistów działów informatyki i projektów internetowych MURATORA S.A., zaś szatę graficzną i architekturę informacji opracowała agencja interaktywna Internet Designers.
Kampania promocyjna dlarodzinki.pl obejmie portale internetowe (m.in. kampania banerowa na wp.pl), wyszukiwarkę Google.pl oraz tytuły prasowe MURATORA – magazyny i dziennik „Super Express”. Kreację przygotował dział multimediów MURATORA S.A. Kampanię nadzoruje dział marketingu serwisów internetowych tego wydawnictwa. Wyłącznym przedstawicielem sprzedaży powierzchni reklamowej jest Internetowy Dom Mediowy net S.A.
Dlarodzinki.pl jest dwudziestym serwisem w portfolio MURATORA i szóstym po: Podroze.pl, Urzadzamy.pl, Wymarzonyogrod.pl, Jestem.pl i Se.pl projektem internetowym wydawnictwa uruchomionym w 2008 roku.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.