Plejada.pl, informacyjno-rozrywkowy wortal o show-biznesie wprowadził nową funkcjonalność. Dzięki niej internauci zainteresowani rozrywką w sieci, mogą umieszczać materiały wideo pochodzące z serwisu na ich prywatnych witrynach. To unikalne i nadal rzadko spotykane na polskim rynku rozwiązanie, twórcy Plejady wdrożyli w niespełna 3 miesiące od startu serwisu.
Materiały wideo dostępne w Plejadzie zostały wzbogacone o funkcję EMBED, która umożliwia użytkownikom zamieszczanie materiałów z serwisu bezpośrednio na prowadzonych przez siebie witrynach internetowych i blogach. Warto podkreślić, że publikacja materiału pochodzącego z Plejada.pl w innym, zewnętrznym serwisie nie powoduje utraty jego jakości. Co więcej, użytkownik ma do wyboru wielkość odtwarzania embedowanych filmów wideo.
„Do tej pory zgromadziliśmy ponad 700 materiałów wideo, opisujących to, co w ciągu minionych tygodni działo się w show-biznesie”. – mówi Tomasz Plata, Dyrektor Działu Rozwoju Produktów Multimedialnych TVN. „Wierząc w najwyższą jakość tych materiałów i ich atrakcyjność, zdecydowaną większością z nich chcemy podzielić się z internautami”.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.