Agencja interaktywna zjednoczenie.com uruchomiła dwa nowe serwisy internetowe dla MTV Networks Polska.
1 czerwca odbyła się premiera strony skierowanej do dzieci i młodzieży nick.com.pl. Jest to serwis stworzony na potrzeby wchodzącego w lipcu na polski rynek amerykańskiego programu telewizyjnego Nickelodeon. Przewodnikami po serwisie są bohaterowie kreskówek stacji, m.in.: SpongeBob, Dora, Danny Phantom czy Awatar. Na stronie oprócz opisu ramówki telewizyjnej i programów dzieci odnajdą wiele ciekawych i interaktywnych miejsc, przy których miło spędzą czas. Zarejestrowanie się w serwisie daje użytkownikom możliwość skorzystania z wielu dodatkowych atrakcji np. dziale Karaoke (Śpiewaj z nami) można nagrać swój głosu i podzielić się własną wersją piosenki z innymi użytkownikami.
Również w czerwcu agencja uruchomiła nową odsłonę serwisu internetowego telewizyjnej stacji muzycznej VH1 Polska. Serwis powstał od podstaw w oparciu o system zarządzania treścą autorstwa agencji zjednoczenie.com, który z powodzeniem został wcześniej wdrożony w innych serwisach MTV Networks Polska, takich jak www.mtv.pl, www.viva-tv.pl czy www.comedycentral.pl. Na stronie vh1.pl użytkownicy mogą zapoznać się z nowinkami i plotkami z muzycznego świata, na bieżąco śledzić zmiany na najbardziej popularnych notowaniach stacji, brać udział w konkursach oraz zdobyć wiele praktycznych porady dotyczących mody i wizerunku, horoskopów, popularnych gadżetów itp.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.