Administratorzy społecznościowego serwisu muzycznego last.fm poinformowali w niedzielę o uruchomieniu nowej wersji swojej witryny – tym razem przeznaczonej dla urządzeń Apple iPhone i iPod Touch.
Aplikację można pobrać w sklepie iTunes. Posiada ona prosty, estetyczny interfejs, który umożliwia zapoznawanie się z podstawowymi informacjami na temat poszczególnych utworów i wykonawców (biografie, pokrewne piosenki i gatunki muzyczne, wydarzenia powiązane z artystami itp.).
Podobnie jak w tradycyjnym last.fm użytkownik ma do dyspozycji przyciski „Love”, „Ban”, „Stop”, „Next”. Pierwszy dodaje kompozycję do listy ulubionych, drugi eliminuje ją, trzeci przerywa odtwarzanie, a czwarty ładuje kolejny utwór. Dodatkowo internauta może bezpośrednio kupić piosenkę w sklepie iTunes.
Wadą jest niestabilność oprogramowania. Często pojawiają się komunikaty o błędach, czasami program całkowicie się zawiesza. Przez większość czasu jednak da się słuchać muzyki bez problemu, na przykład w strefie sieci Wi-Fi. Aplikacja jest darmowa i na razie dostępna w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Francji, Niemczech oraz Hiszpanii.
Źródło: Mashable
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.