Sieć afiliacyjna Afilo powiększyła zespół o trzy nowe osoby. Dwie z nich wzmocniły Dział Affiliate odpowiadający za współpracę z witrynami, a trzecia dołączyła do działu technicznego.
Anna Saramak oraz Sylwia Chmielewska rozpoczęły pracę w dziale Affiliate, obydwie jako Junior Affiliate Specialist. Odpowiadają za współpracę z witrynami, które biorą udział w programach reklamowych prowadzonych przez Afilo i wsparcie tychże witryn w zakresie działań reklamowych. Będą też poszukiwać nowych serwisów, które mogłyby przyłączyć się do sieci partnerskiej.
Trzecią nową osobą w Afilo jest Paweł Klaus, który dołączył do działu technicznego jako programista. Wcześniej pracował w giełdowej spółce Point Group na takim samym stanowisku. Głównym zadaniem Pawła Klausa będzie projektowanie i przygotowanie aplikacji wspomagających zarządzanie i prowadzenie kampanii reklamowych.
„Sieć Wydawców rośnie dynamicznie i obliczam, że do końca roku będziemy mogli pochwalić się bardzo znacznym zasięgiem, co z pewnością przełoży się na zmaksymalizowanie zysku ze sprzedaży powierzchni reklamowej Wydawców.” – mówi Piotr Winiarz, Affiliate Director.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.