Netia SA wzmacnia pozycję lidera na polskim rynku alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych. 31 lipca liczba klientów usług szerokopasmowych Netii przekroczyła 300 tysięcy.
Do końca roku 2008 firma planuje pozyskać 400 tysięcy abonentów szerokopasmowego Internetu.
Netia świadczy usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu z wykorzystaniem własnej sieci miedzianej i bezprzewodowego przesyłu danych WiMAX, przejętych sieci ethernetowych oraz z pomocą infrastruktury Telekomunikacji Polskiej. W kwietniu uruchomiła usługi na bazie uwolnionych pętli lokalnych TP (LLU), pozwalające na wprowadzenie oferty niezależnej od operatora dominującego.
„Liczba trzystu tysięcy abonentów usług szerokopasmowych jest dla nas ogromnym sukcesem, zważywszy na silną konkurencję na rynku telekomunikacyjnym w Polsce. Jest to kolejny milowy krok w realizacji naszej strategii, w dodatku osiągnięty tuż po zamknięciu drugiego kwartału” – powiedział Mirosław Godlewski, Prezes Zarządu Netii. „Zamierzamy podtrzymywać dynamikę przyrostu bazy klientów w oparciu o rozwiązania, które najlepiej się sprawdzają – inwestycje w innowacyjne technologie oraz doskonałą obsługę klienta.”
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.