David Katz, były menedżer Yahoo!, uruchomił nowy newsowy serwis społecznościowy dla fanów sportu. Nazywa się SportsFanLive – napisał TechCrunch.
SportsFanLive różni się od typowych witryn sportowych, takich jak ESPN, Yahoo! Sports czy Sports Illustrated. Zamiast koncentrować się na najważniejszych wydarzeniach (olimpiada, mistrzostwa, rekordy, najpopularniejsze ligi i drużyny) zajmuje się przede wszystkim samymi fanami, ich przeżyciami czy pasjami.
Internauci mogą decydować o tym, które newsy trafiają na stronę główną serwisu. SportsFanLive jest więc bardzo podobny takich projektów jak Netvibes czy Digg. Do tego dochodzi personalizacja – każdy użytkownik może podać aplikacji swoje zainteresowania, a ta stworzy dla niego własną, niepowtarzalną stronę startową.
Userom udostępniono kanał RSS dla najpopularniejszych newsów, drugi obejmujący tylko śledzone przez daną osobę drużyny czy dyscypliny, trzeci monitorujący sportową aktywność znajomych (to rozwiązanie zaczerpnięto z Facebooka) oraz czwarty informujący o relacjach na telebimach w klubach zlokalizowanych niedaleko miejsca zamieszkania internauty.
Firma, która zarządza SportsFanLivem nazywa się Sports Media Ventures. Jej siedziba znajduje się w Los Angeles. Najważniejsi rywale to Citizen Sports, Screaming Sports i SportsTwit.
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!