RSS-owy boom

Opublikowano: 19 listopada 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Polskie serwisy internetowe coraz częściej oferują swoim użytkownikom możliwość czytania wiadomości w formacie RSS. Technologia ta pozwala oszczędzić czas. Nie trzeba każdorazowo otwierać stron internetowych i klikać w szereg linków. Poszukiwanie konkretnych informacji w Internecie przypomina czasami drogę przez mękę. Dziesiątki informacji zalewają nas zewsząd. Pozostaje pytanie, jak znaleźć te najistotniejsze. Odpowiedzią są kanały i czytniki RSS. Co to jest …

Hanna LaskowskaRSS-owy boom

Netvibes promuje Wykop.pl

Opublikowano: 17 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Netvibes, najpopularniejszy na świecie portal tworzący spersonalizowane strony startowe, promuje specjalny widget Wykop.pl. Funkcjonalność ta umożliwi powiadamianie użytkowników Netvibes o najciekawszych informacjach znalezionych przez Społeczność Wykopu. „Netvibes jest drugim po Youtube międzynarodowym serwisem, który stał się naszym partnerem. Jesteśmy dumni z tego, że siła naszej społeczności zaczyna być dostrzegana wśród coraz większych graczy nie tylko na polskim rynku.” – mówi …

Hanna LaskowskaNetvibes promuje Wykop.pl

SportsFanLive: nowa społeczność dla fanów sportu

Opublikowano: 18 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

David Katz, były menedżer Yahoo!, uruchomił nowy newsowy serwis społecznościowy dla fanów sportu. Nazywa się SportsFanLive – napisał TechCrunch. SportsFanLive różni się od typowych witryn sportowych, takich jak ESPN, Yahoo! Sports czy Sports Illustrated. Zamiast koncentrować się na najważniejszych wydarzeniach (olimpiada, mistrzostwa, rekordy, najpopularniejsze ligi i drużyny) zajmuje się przede wszystkim samymi fanami, ich przeżyciami czy pasjami. Internauci mogą decydować …

Wojtek WowraSportsFanLive: nowa społeczność dla fanów sportu

Widgety w Polsce

Opublikowano: 20 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Na polskim rynku działalność rozpoczął podmiot – spółka 8Fish – specjalizująca się w przygotowywaniu internetowych i systemowych widgetów reklamowych znajdujących wykorzystanie na światowych platformach komunikacyjnych jak: iGoogle, Netvibes, Facebook, a także w systemach operacyjnych Windows Vista, czy też Mac OS X. Agencja interaktywna Autentika wydzieliła spółkę 8Fish Sp. z o.o. dedykowaną produkcji widgetów – elementów graficznych interfejsu użytkownika programów komputerowych …

Hanna LaskowskaWidgety w Polsce