Budowanie społeczności wokół rynku NewConnect to inicjatywa Giełdy Papierów Wartościowych realizowana we współpracy z portalem dla profesjonalistów Biznes.net oraz firmą New Europe Events.
Z myślą o wszystkich osobach zainteresowanych i zaangażowanych na tym rynku, Giełda uruchomiła pod adresem http://www.newconnect.allthepeople.pl portal społecznościowy „NewConnect all the People”, a także comiesięczne, wieczorne spotkania „NewConnect Club” (http://ncclub.pl).
Celem budowania społeczności NewConnect – zarówno w internecie, jak i podczas comiesięcznych spotkań przy lampce wina – jest stworzenie platformy wymiany kontaktów i wiedzy dla osób związanych z rynkiem tj. przedsiębiorcami, inwestorami, autoryzowanymi doradcami, maklerami, analitykami i przedstawicielami mediów.
Uczestnikami internetowej społeczności zostało już prawie 2000 osób, które jak można przypuszczać stanowią najbardziej wpływową grupę osób związaną z NewConnect. Z kolei w wieczornych spotkaniach „NewConnect Club” uczestniczy regularnie ponad 100 osób.
Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych podejmuje szereg działań mających na celu usprawnienie komunikacji między emitentami, a inwestorami na rynku NewConnect.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.