Firma Kolter – właściciel popularnego portalu ze sprzętem strzeleckim, survivalowym i obronnym wprowadził nową strategię prowadzenia e-handlu. Klienci sklepu bron.pl mogą na stałe cieszyć się z korzystnych warunków handlowych jak dostawa gratis oraz wysyłka w 24 godziny.
Rosnące zainteresowanie produktami sprzedawanymi przez sklep internetowy bron.pl nie spowodowało obniżenia standardu świadczonych usług. Wręcz przeciwnie- mimo, iż codziennie dochodzi do kilkuset transakcji, dział handlowy bron.pl doskonale radzi sobie z obsługą zamówień oraz wysyłką towaru w ciągu 24 godzin. Ponadto klienci mają pewność co do dyspozycyjności wybranego produktu, gdyż 95% oferty sklepu zasilają stany magazynowe.
Gwarantując darmową wysyłkę towarów, właściciel portalu bron.pl skutecznie realizuje pro kliencką politykę firmy. Bez względu na ilość oraz rodzaj zakupionych produktów klient ma pewność, że jego wydatki nie zwiększą się o dodatkowe koszty dostawy, które często sięgają nawet kilku procent wartości towaru.
– Bez wyraźnej zmiany mentalności podejścia do klienta, który jest coraz bardziej wyedukowany, sklepy internetowe nie mają szansy utrzymać ani zwiększyć swojej pozycji na rynku wirtualnym. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, dobrym warunkom handlowym z producentami oraz wnikliwej analizie rynku byliśmy w stanie wprowadzić nową politykę prowadzenia handlu. Nasi klienci mają pewność doskonałej jakości oferowanych produktów, sprawnej obsługi do 24 godzin a ponadto darmowej dostawy towaru ,,do ręki”- tłumaczy Mirosław Klekot, właściciel portalu bron.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.