Odgadnij gadżety agenta 7×7

Opublikowano: 18 listopada 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Bron.pl jako wyłączny dystrybutor firmy Walther, zorganizował konkurs „Agent 7×7”. Konkurs potrwa do końca listopada. Do wygrania 7 zestawów agenta, w skład którego wchodzi 7 produktów firmy Walther m.in. pistolet Walther CP-99 COMPACT. Główną nagrodą jest wyjazd dla dwóch osób do niemieckiej fabryki broni Walther w Ulm. Akcja ta promuje ofertę znanego portalu z wiatrówkami, akcesoriami obronnymi, myśliwskimi i strzelectwa …

Hanna LaskowskaOdgadnij gadżety agenta 7×7

Telewizja Kolter.tv ma swój serwis www

Opublikowano: 6 października 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Pod adresem www.kolter.tv zobaczyć można kilkadziesiąt filmów produkcji Kolter.tv – internetowej telewizji e-commerce. Filmy prezentowane na www.kolter.tv skierowane są głównie do miłośników strzelectwa, rozgrywek ASG, survivalu i osób interesujących się sprzętem obronnym. Można tu bowiem zobaczyć w akcji m.in. najpopularniejsze i najnowsze modele wiatrówek, pistoletów ASG, pistoletów gazowych, noży, ale nie tylko. Na www.kolter.tv zamieszczono także relacje z największych i …

Hanna LaskowskaTelewizja Kolter.tv ma swój serwis www

Nowa polityka marketingowa portalu bron.pl

Opublikowano: 21 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Firma Kolter – właściciel popularnego portalu ze sprzętem strzeleckim, survivalowym i obronnym wprowadził nową strategię prowadzenia e-handlu. Klienci sklepu bron.pl mogą na stałe cieszyć się z korzystnych warunków handlowych jak dostawa gratis oraz wysyłka w 24 godziny. Rosnące zainteresowanie produktami sprzedawanymi przez sklep internetowy bron.pl nie spowodowało obniżenia standardu świadczonych usług. Wręcz przeciwnie- mimo, iż codziennie dochodzi do kilkuset transakcji, …

Hanna LaskowskaNowa polityka marketingowa portalu bron.pl

Reportaże z imprez branżowych online

Opublikowano: 4 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Dzięki filmowej relacji telewizji e-commerce Kolter.tv internauci mogą zapoznać się z najnowszymi trendami rynkowymi branży myśliwskiej, survivalowej i strzelectwa sportowego. Materiały z prestiżowych Targów Broni IWA 2008 odbywających się już od 35 lat w Norymberdze udostępnił portal bron.pl. Kolter.tv – telewizja sklepu internetowego bron.pl pierwsze swoje kroki stawiała podczas kręcenia filmów instruktażowych, ukazujących walory, funkcjonalność oraz sposób obsługi produktów oferowanych …

Hanna LaskowskaReportaże z imprez branżowych online

Ruszyła Kolter.tv

Opublikowano: 8 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Ruszyła Kolter.tv, telewizja sklepu internetowego. Filmy prezentujące artykuły do strzelectwa sportowego oraz obronne zobaczyć można na stronach www.bron.pl. Kolter.tv jest autorskim pomysłem Firmy Kolter, właściciela sklepu internetowego Bron.pl. Podstawowym celem tej telewizji jest produkcja filmów prezentujących produkty oferowane w sklepie Bron.pl. Firmie Kolter zależało bowiem na jeszcze lepszym przedstawieniu klientom zalet, funkcjonalności i sposobu obsługi produktów, przy jednoczesnym wprowadzeniu do …

Hanna LaskowskaRuszyła Kolter.tv