Wraz z początkiem sezonu jesienno-zimowego agencja zjednoczenie.com rozpoczęła współpracę z Monnari Trade S.A. Firma jest właścicielem między innymi marek Monnari oraz Pabia. Owoce współpracy są dostępne dla internautów w postaci dwóch nowych serwisów monnari.com.pl oraz www.pabia.eu.
Najnowsza strona marki Monnari podkreśla wyjątkowy kobiecy charakter kolekcji. Użytkownik może obejrzeć na niej zdjęcia najnowszych kreacji, które dzięki zastosowaniu technologii Papervision3D są prezentowane w bardzo ciekawy i nietypowy sposób.
Wizerunkowy serwis internetowy marki Pabia charakteryzuje się przede wszystkim elegancją. Adresowany jest on do kobiet aktywnych, które cenią sobie dobry styl i klasyczne stroje, jednocześnie podkreślające ich kobiecość. W serwisie wyróżnione zostały detale kolekcji – zarówno efektowne wykończenie ubrań, jak i torebki oraz buty, stanowiące dopełnienie kreacji.
Nowe odsłony serwisów marek Monnari i Pabia to pierwsze efekty współpracy z agencją zjednoczenie.com — mówi Anna Pietrzak, Marketing Manager firmy Monnari Trade S.A. Sprawna i owocna praca przy ich powstawaniu to dowód na profesjonalizm oraz doświadczenie agencji w przygotowywaniu serwisów wizerunkowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.