NetSprint uruchomił nowy serwis korporacyjny pod adresem www.netsprint.eu. Struktura serwisu odzwierciedla nową strategię Spółki, która zakłada koncentrację na dostarczaniu złożonych rozwiązań w obszarze wyszukiwania oraz reklamy kontekstowej. Celem nowego serwisu jest wzmocnienie wizerunku NetSprint jako „ekspertów wyszukiwania”, dostarczenie szczegółowych informacji o firmie, jej produktach i usługach, a także budowanie wizerunku przyjaznego pracodawcy. Strona netsprint.eu została udostępniona w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej.
Layout strony podkreśla wizerunek NetSprint jako firmy tworzonej przez „ekspertów wyszukiwania”. Głównym elementem graficznym są fotografie wybranych pracowników, wyświetlające się rotacyjnie na każdej podstronie serwisu. „Fotografie naszych pracowników pozwalają pokazać nam „ludzką twarz wyszukiwania”. Naszym celem było zbudowanie wizerunku firmy technologicznej wyspecjalizowanej w tworzeniu systemów wyszukiwawczych w taki sposób, aby jej jednocześnie nie dehumanizować. Fotografie pozwalają nam zmniejszyć dystans między firmą a użytkownikami nowego serwisu korporacyjnego – klientami, partnerami czy dziennikarzami. Wspierają również wizerunek firmy przyjaznej pracownikowi” – mówi Artur Banach, Prezes Zarządu NetSprint.pl
Serwis w kompleksowy sposób prezentuje informacje na temat firmy, prowadzonych przez nią działań oraz produktów. Podzielony został na 7 sekcji: Firma, Oferta, Współpraca, Kariera, Centrum Prasowe, Baza wiedzy i Kontakt. W związku z ekspansją zagraniczną NetSprint położono również nacisk na stworzenie rozbudowanej wersji anglojęzycznej serwisu. Oferta Spółki zaprezentowana jest na pięciu podstronach, prezentujących główne linie produktowe: reklamę w wyszukiwarce i w sieci kontekstowej, rozwiązania wyszukiwawcze dla firm, monitoring internetu, rozwiązania adserwerowe oraz wyszukiwarkę internetu.
Nawigację na serwisie ułatwia moduł wyszukiwania, pozwalający w łatwy i intuicyjny sposób dotrzeć użytkownikowi do poszukiwanych treści. Dzięki rozbudowanej sekcji Centrum Prasowe serwis wspiera również relacje z mediami. Oprócz aktualności na temat firmy, podstrona ta zawiera publikacje na temat firmy, a także nowości branżowe z obszaru wyszukiwania oraz reklamy kontekstowej. Istotną częścią serwisu jest także sekcja poświęcona karierze w NetSprint.pl, na której prezentowane są aktualne oferty pracy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.