22 września portal FinanseOsobiste.pl nawiązał współpracę z siecią marketingu afiliacyjnego Afilo. Tym sam FinanseOsobiste.pl dołączył do grona tak znanych firm jak: AXA, Commercial Union Polska, Expander, Gold Finance, ING Securities, Liberty Direct czy Świat Książki, które należą do sieci Afilo.
Nawiązanie współpracy z Afilo to kolejny krok ku poszerzeniu liczby użytkowników FinanseOsobiste.pl, mówi Tomasz Bar, właściciel portalu. Model płatności za przekierowanie na stronę portalu pozwala zoptymalizować koszty kampanii. Dzięki Afilo banery FinanseOsobiste.pl wyświetlane są jednocześnie na kilku witrynach. Zwiększa to zasięg portalu przy jednoczesnej łatwości przewidzenia ilości odwiedzin w ramach założonego budżetu – podsumowuje Tomasz Bar.
Nie bez powodu usługi Afilo docenia coraz więcej firm. Model płacenia za efekt to przyszłość internetu – ocenia Tomasz Bar. Najlepiej pokazują to rynki zagraniczne, na których ten sposób rozliczenia zyskuje szybko popularność wypierając powoli klasyczne emisje reklam rozliczane za ilość odsłon, a nie za efekt jaki kampania przyniesie. Dzięki elastycznej ofercie Afilo, dostępne jest dla szerokiego grona firm. Przystąpienie do sieci jest bardzo proste a koszty atrakcyjne wobec obecnej na rynku konkurencji, podsumowuje właściciel FinanseOsobiste.pl
FinanseOsobiste.pl to portal skierowany do wszystkich dbających o swoje pieniądze. Dzięki współpracy z ponad 20 portalami i magazynami finansowo-gospodarczymi stał się obszernym źródłem wiedzy finansowej. W chwili obecnej na łamach portalu znajduje się ponad 600 porad i artykułów poświęconych możliwościom inwestowania kapitału.
Afilo działa na polskim rynku od 2007 roku. Realizuje kampanie z wykorzystaniem wszystkich dostępnych narzędzi i mediów internetowych. Od klasycznych kampanii bannerowych poprzez bardziej agresywne formy graficzne, mailingi, aż do kampanii w wyszukiwarkach w postaci kupowania linków i optymalizacji w naturalnych wynikach wyszukiwania.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.