Firma A.pl – spółka-córka Action S.A. – uruchomiła Galerię Internetową (sklep internetowy) realizujący sprzedaż towarów i usług poprzez witrynę www. Projekt został oparty o produkty Oracle iStore oraz Oracle E-Business Suite a we wdrożeniu wzięła udział firma Infovide-Matrix. Galeria internetowa A.pl jest pierwszym wdrożeniem systemu Oracle iStore w naszym kraju.
Projekt rozpoczął się w maju 2006 roku. Jego pierwsza faza objęła wdrożenie kilku modułów oprogramowania Oracle, m.in. Order Management, Purchasing, Inventory Management, Financials, Human Resources oraz iStore. Umowa zawarta między Infovide-Matrix a Action S.A. zawiera deklarację wykonania kolejnych etapów prac.
„Galeria Internetowa jest pierwszym rozwiązaniem tego typu w Polsce. Dzięki zastosowanym narzędziom Oracle iStore nasz klient otrzymał system charakteryzujący się wysoką wydajnością i skalowalnością. Docelowo sklep może obsługiwać jednocześnie tysiące transakcji zapewniając jej użytkownikom komfort szybkich internetowych zakupów. – mówi Grażyna Limbach, Dyrektor Grupy Kompetencyjnej Oracle Business Applications z Infovide-Matrix.
Projekt A.pl zawiera pierwsze w Polsce wdrożenie procesu biznesowego Oracle „Back-to-Back Orders”. Służy on do optymalizacji zakupów stosownie do zamówień klientów, a także zapewnia minimalizację zapasów magazynowych. Integracja wielu modułów aplikacji transakcyjnych z systemem iStore umożliwia sprawną i szybką realizację zamówienia klienta.
Użytkownik Galerii może na stronach internetowych oglądać m.in. historię swoich zakupów, wystawione faktury, a także śledzić status realizacji zamówienia.
„Action jest jedną z najbardziej znanych polskich firm informatycznych i jednym z niewielu przedsiębiorstw w branży IT o obrotach powyżej miliarda PLN. Firma, oprócz centrali, posiada oddziały nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Biorąc pod uwagę tak wielką skalę i dynamikę działalności, wybór renomowanego oprogramowania Oracle do obsługi firmy jest jak najbardziej uzasadniony. System informatyczny Oracle E-Business Suite gwarantuje bowiem zaspokojenie wszystkich potrzeb firmy w zakresie obsługi sklepu internetowego tak dzisiaj, jak i w przyszłości” – twierdzi Tomasz Zińko, dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.