Na nośnikach typu Ad room trwa miesięczna kampania reklamowa Actimela. Ponad 750 plakatów reklamowych zawisło w placówkach służby zdrowia.
Plakaty zamieszczono na 750 nośnikach, głównie w placówkach służby zdrowia. Poprzez sieć nośników typu Ad room możliwe jest dotarcie w ciągu miesiąca do około 7 milionów wyselekcjonowanych odbiorców.
'Wykorzystanie nośników Ad room w ramach kampanii takiego potentata jak Danone, jest najlepszym dowodem na to, że nasze nośniki są zarówno doskonałym medium reklamowym dla średnich klientów jako główny obszar działań reklamowych, jak i dla tych największych jako oryginalne i precyzyjne uzupełnienie multimedialnych działań reklamowych' – komentuje Ryszard Straus, Prezes Zarządu Press Service.
Actimel jest całkowicie nową generacją produktów mlecznych. Oprócz dwóch specyficznych kultur bakterii jogurtowyh, Actimel zawiera także Lactobacillus casei Defensis DN 114 00. Jest produktem rekomendowanym przez Instytut Żywności i Żywienia. Regularne picie Actimela wspomaga naturalną odporność organizmu i zmniejsza ryzyko zachorowania.
Obecnie Press Service dysponuje liczbą około 8700 nośników typu Ad room w całej Polsce. Ad room to nośnik reklamowy, który zapewnia unikatowy kontakt klienta z reklamą znajdującą, się w centralnym miejscu poczekalni i w głównych ciągach komunikacyjnych. Dzięki temu klient, który średnio przebywa około 20 minut w poczekalni u lekarza, kosmetyczki czy fryzjera, ma zapewniony długotrwały, niczym niezakłócony kontakt z reklamą. Równocześnie format (plakat B1) zapewnia wystarczająco dużą powierzchnię by zamieścić nie tylko zdjęcia, ale również informacje dotyczące reklamowanego produktu.
Przedstawicielem handlowym sieci Ad room jest firma Media Broker. W ramach prowadzonej kampanii reklamowej nośniki Ad room dla firmy Danone Sp.zo.o. wykupiła agencja MediaCom.
Ad room wykorzystali już w swoich kampaniach min. Johnson & Johnson, Polpharma, Telekomunikacja Polska. Nośniki wykorzystywane są też regularnie podczas akcji prozdrowotnych: Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej 'Porozumienie bez barier' oraz Fundacji 'Dr Clown'.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.