Action S.A. nawiązał współpracę z dostawcą oprogramowania do e-commerce, firmą RedCart, która oferuje dwukierunkową integrację z największymi platformami sprzedażowymi w Polsce przy jednoczesnej automatycznej integracji z ofertą dystrybutora.
Obsługa sprzedaży na takich platformach jak Allegro przy jednoczesnym sprawnym prowadzeniu handlu we własnym e-sklepie to często duże wyzwanie. Dzięki współpracy Action z RedCart proces ten może być dużo bardziej efektywny, bo oparty na dwukierunkowej integracji systemów obu firm.
– Szukaliśmy rozwiązania do e-commerce, które ułatwi pracę i zagwarantuje oszczędność czasu naszym klientom. Dzięki wypracowanej ofercie ze spółką RedCart jest to dziś możliwe. I co bardzo ważne, nasi klienci pierwszy rok mogą pracować w nowym modelu sprzedaży na preferencyjnych warunkach cenowych – komentuje Paweł Kopycki, Pełnomocnik Zarządu ds. Rozwoju Sprzedaży w ACTION S.A.
RedCart to kompleksowa platforma oprogramowania do zakładania i prowadzenia sklepów internetowych w modelu SaaS, czyli oprogramowania w roli usługi, co umożliwia łatwe rozpoczęcie biznesu e-commerce jego użytkownikom.
– Dla obecnych i przyszłych klientów Action S.A. przygotowaliśmy dwa pakiety abonamentowe, rozliczane w oparciu o prowizję od sprzedaży lub stałą miesięczną opłatę abonamentową oraz dwa pakiety dedykowane z wliczonym kosztem abonamentu. Pierwszy z nich, Silver zawiera podstawowy zakres funkcjonalności e-commerce. Natomiast drugi, Diamond to rozwiązanie dla bardziej wymagających, oczekujących jeszcze większego wsparcia ze strony RedCart – podsumowuje Dariusz Januszkiewicz CEO & Co-Founder w RedCart.pl.
Integracja Action z platformą RedCart daje jej partnerom łatwy dostęp do klientów ostatecznych, pełną obsługę wysyłki towaru z centrum logistycznego dystrybutora (droppshipping) i możliwość pozyskania nowych klientów w oparciu o portfolio e-sklepów współpracujących z firmą RedCart.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.