W portalu Gazeta.pl wystartował III Wirtualny Puchar Świata aD-Am – największa gra dla sympatyków skoków narciarskich w polskim internecie. Gra jest dostępna zarówno w wersji płatnej, jak i demo. Przystąpić do niej można w dowolnym momencie. W ciągu trzech pierwszych dni grę rozpoczęło ponad 2000 osób. Na najlepszych czekają atrakcyjne nagrody, m.in. najnowsza kamera DVD.
aD-Am to świetna rozrywka dla wszystkich miłośników skoków. Gra polega na typowaniu długości skoków narciarskich i kolejności skoczków na podium we wszystkich turniejach Pucharu Świata. Cały sezon składający się z 30 turniejów został podzielony na 7 Pucharów (np. Puchar Czterech Skoczni, Puchar Japoński itp.), które będą miały własne rankingi, a co najważniejsze ich zwycięzcy będą nagradzani. Każdy gracz może założyć własną federację skoków narciarskich, zaprosić przyjaciół i walczyć, we własnym Pucharze Świata w ramach aD-Ama. Do dyspozycji miłośników sportów zimowych jest także baza wiedzy o najlepszych skoczkach i skoczniach świata.
III edycja gry aD-Am jest płatna. Za cztery miesiące świetnej zabawy trzeba zapłacić 2,44 zł, wysyłając SMS lub 5 zł kartą kredytową. Osoby, które zdecydują się na sprawdzenie swoich sił w wersji demo, mogą skorzystać z mechanizmów gry, jednak ich punkty nie będą zliczane w żadnej klasyfikacji i nie mają tym samym szans na nagrody. Nie ma także możliwości, by uczestnicy przystępujący w późniejszym terminie do gry Ad-Am zachowali punkty zdobyte w wersji demo.
Patronami III edycji gry są: „CKM”, Euronet, eXtra Gra, dziennik „Metro” oraz oraz „Gazeta Wyborcza”. Głównym sponsorem serwisu aD-Am jest Junkers. Nagrodami w grze aD-Am są: kamera DVD Panasonic, cyfrowe aparaty fotograficzne Fuji, markowe sportowe zegarki, gry komputerowe. Serwis oraz gra aD-Am są promowane kampanią bannerową na portalu Gazeta.pl, komunikatami w Gadu-Gadu, ogłoszeniami prasowymi w dodatkach „Gazety Wyborczej” oraz w wybranych czasopismach Agory.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.