W portalu Gazeta.pl wystartował III Wirtualny Puchar Świata aD-Am – największa gra dla sympatyków skoków narciarskich w polskim internecie. Gra jest dostępna zarówno w wersji płatnej, jak i demo. Przystąpić do niej można w dowolnym momencie. W ciągu trzech pierwszych dni grę rozpoczęło ponad 2000 osób. Na najlepszych czekają atrakcyjne nagrody, m.in. najnowsza kamera DVD.
aD-Am to świetna rozrywka dla wszystkich miłośników skoków. Gra polega na typowaniu długości skoków narciarskich i kolejności skoczków na podium we wszystkich turniejach Pucharu Świata. Cały sezon składający się z 30 turniejów został podzielony na 7 Pucharów (np. Puchar Czterech Skoczni, Puchar Japoński itp.), które będą miały własne rankingi, a co najważniejsze ich zwycięzcy będą nagradzani. Każdy gracz może założyć własną federację skoków narciarskich, zaprosić przyjaciół i walczyć, we własnym Pucharze Świata w ramach aD-Ama. Do dyspozycji miłośników sportów zimowych jest także baza wiedzy o najlepszych skoczkach i skoczniach świata.
III edycja gry aD-Am jest płatna. Za cztery miesiące świetnej zabawy trzeba zapłacić 2,44 zł, wysyłając SMS lub 5 zł kartą kredytową. Osoby, które zdecydują się na sprawdzenie swoich sił w wersji demo, mogą skorzystać z mechanizmów gry, jednak ich punkty nie będą zliczane w żadnej klasyfikacji i nie mają tym samym szans na nagrody. Nie ma także możliwości, by uczestnicy przystępujący w późniejszym terminie do gry Ad-Am zachowali punkty zdobyte w wersji demo.
Patronami III edycji gry są: „CKM”, Euronet, eXtra Gra, dziennik „Metro” oraz oraz „Gazeta Wyborcza”. Głównym sponsorem serwisu aD-Am jest Junkers. Nagrodami w grze aD-Am są: kamera DVD Panasonic, cyfrowe aparaty fotograficzne Fuji, markowe sportowe zegarki, gry komputerowe. Serwis oraz gra aD-Am są promowane kampanią bannerową na portalu Gazeta.pl, komunikatami w Gadu-Gadu, ogłoszeniami prasowymi w dodatkach „Gazety Wyborczej” oraz w wybranych czasopismach Agory.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.