aD-Am – wskocz do gry w portalu Gazeta.pl

Opublikowano: 26 listopada 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W portalu Gazeta.pl wystartował III Wirtualny Puchar Świata aD-Am – największa gra dla sympatyków skoków narciarskich w polskim internecie. Gra jest dostępna zarówno w wersji płatnej, jak i demo. Przystąpić do niej można w dowolnym momencie. W ciągu trzech pierwszych dni grę rozpoczęło ponad 2000 osób. Na najlepszych czekają atrakcyjne nagrody, m.in. najnowsza kamera DVD.

aD-Am to świetna rozrywka dla wszystkich miłośników skoków. Gra polega na typowaniu długości skoków narciarskich i kolejności skoczków na podium we wszystkich turniejach Pucharu Świata. Cały sezon składający się z 30 turniejów został podzielony na 7 Pucharów (np. Puchar Czterech Skoczni, Puchar Japoński itp.), które będą miały własne rankingi, a co najważniejsze ich zwycięzcy będą nagradzani. Każdy gracz może założyć własną federację skoków narciarskich, zaprosić przyjaciół i walczyć, we własnym Pucharze Świata w ramach aD-Ama. Do dyspozycji miłośników sportów zimowych jest także baza wiedzy o najlepszych skoczkach i skoczniach świata.

III edycja gry aD-Am jest płatna. Za cztery miesiące świetnej zabawy trzeba zapłacić 2,44 zł, wysyłając SMS lub 5 zł kartą kredytową. Osoby, które zdecydują się na sprawdzenie swoich sił w wersji demo, mogą skorzystać z mechanizmów gry, jednak ich punkty nie będą zliczane w żadnej klasyfikacji i nie mają tym samym szans na nagrody. Nie ma także możliwości, by uczestnicy przystępujący w późniejszym terminie do gry Ad-Am zachowali punkty zdobyte w wersji demo.

Patronami III edycji gry są: „CKM”, Euronet, eXtra Gra, dziennik „Metro” oraz oraz „Gazeta Wyborcza”. Głównym sponsorem serwisu aD-Am jest Junkers. Nagrodami w grze aD-Am są: kamera DVD Panasonic, cyfrowe aparaty fotograficzne Fuji, markowe sportowe zegarki, gry komputerowe. Serwis oraz gra aD-Am są promowane kampanią bannerową na portalu Gazeta.pl, komunikatami w Gadu-Gadu, ogłoszeniami prasowymi w dodatkach „Gazety Wyborczej” oraz w wybranych czasopismach Agory.

http://www.gazeta.pl/ad-am

Sylwester KozakaD-Am – wskocz do gry w portalu Gazeta.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.