W ramach wdrażanej nowej strategii marketingowej sieć reklamowa Ad-Vice rozpoczęła proces rebrandingu. Na tym etapie obejmuje to działania promocyjne, których podstawę stanowi hasło „Quality of brand advertising”.
„Na rynku reklamy wizerunkowej w internecie dokonuje się fundamentalna zmiana rozumienia wartości tego kanału e-marketingowego. Odchodzi się od oceny efektywności reklamy poprzez kliki czy CTR. Zaczyna się dostrzegać wartość reklamy display na poziomie wizerunkowym. Jednocześnie poszukuje się nowych narzędzi, które pozwolą mierzyć ten efekt. Wyniki wielu badań pokazują, że reklama wizerunkowa (brand advertising) w internecie może skutecznie budować markę. Polski rynek znajduje się w zupełnie innej fazie rozwoju, ale sądzę, że to jest kwestią czasu, kiedy taki sposób planowania stanie się dominujący w Polsce. W ramach naszej nowej strategii chcemy wpisywać się w ten trend” – mówi Jarosław Roszkowski, Członek Zarządu Ad-Vice.
Kluczowym elementem działań promocyjnych jest blog firmowy oraz profile mikrobloggingowe. Na blogu, prowadzonym pod adresem www.quality-of-brand-advertising.pl,dostępne będą opisy najciekawszych badań i raportów, jak i analizy najważniejszych zjawisk z obszaru brand advertising. Istotne są też profile w serwisach mikrobloggingowych (Twitter, Blip, Flacker), które stanowią przegląd aktualnych, najważniejszych polskich oraz zagranicznych publikacji z obszaru reklamy wizerunkowej w internecie.
„Chcemy aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu polskiego rynku reklamy display. Planujemy realizację licznych badań i udostępnienie narzędzi, które pomogą lepiej zrozumieć efektywność działań reklamowych. Wkrótce będziemy też wprowadzać rozwiązania na poziomie oferty produktowej” – dodał Jarosław Roszkowski.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.