Sieć internetowa AdClick, jako pierwsza na rynku reklamy internetowej w Polsce, przygotowała nowe pakiety AdTarget – związane z dopasowaniem użytkowników witryn do grup docelowych – profilowane na podstawie cyklu życia rodziny.
Według teorii marketingowej cyklu życia rodziny na decyzje konsumentów przy zakupie produktów silny wpływ ma wiek oraz etap życia w jakim nabywca się znajduje. W literaturze fachowej wyróżniono 9 etapów cyklu życia rodziny, począwszy od stanu wolnego aż po osobę na emeryturze, osamotnioną po stracie partnera. Konsument na każdym z tych etapów prezentuje inne potrzeby i preferencje odnośnie dóbr konsumpcyjnych.
AdClick skoncentrował się na pierwszych czterech etapach cyklu. AdTarget Single skupia witryny skierowane do ludzi młodych, którzy właśnie rozpoczynają samodzielne życie. Pakiet adresowany do młodych par małżeńskich to AdTarget Couples a kolejny, skierowany do rodzin gdzie najstarsze dziecko nie przekroczyło 6 roku życia to AdTarget Family I. Ostatnim z nich, czyli AdTarget Family II jest pakiet witryn adresowany do rodzin gdzie najmłodsze dziecko ma 6 lub więcej lat.
'Wprowadziliśmy te pakiety, ponieważ zauważyliśmy, że grono reklamodawców poszukuje dobrego dotarcia do w/w grup docelowych a żadna sieć na rynku tego nie oferuje. Liczymy, że dzięki naszym rozwiązaniom reklamodawcy efektywniej, niż do tej pory, będą mogli prowadzić dialog z konsumentem’ – powiedział Czarek Tokarski, Kierownik Działu Sprzedaży.
Liczba unikalnych użytkowników wchodzących w skład pakietów to około 700 tys, przy średnim dopasowaniu 30% i affinity indeks przekraczającym 135. Pakiety charakteryzują się niską ceną jednostkową, sprzedawane są w modelu CPM.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...