AdClick wprowadza nowe pakiety reklamowe

Sieć internetowa AdClick, jako pierwsza na rynku reklamy internetowej w Polsce, przygotowała nowe pakiety AdTarget – związane z dopasowaniem użytkowników witryn do grup docelowych – profilowane na podstawie cyklu życia rodziny.

Według teorii marketingowej cyklu życia rodziny na decyzje konsumentów przy zakupie produktów silny wpływ ma wiek oraz etap życia w jakim nabywca się znajduje. W literaturze fachowej wyróżniono 9 etapów cyklu życia rodziny, począwszy od stanu wolnego aż po osobę na emeryturze, osamotnioną po stracie partnera. Konsument na każdym z tych etapów prezentuje inne potrzeby i preferencje odnośnie dóbr konsumpcyjnych.

AdClick skoncentrował się na pierwszych czterech etapach cyklu. AdTarget Single skupia witryny skierowane do ludzi młodych, którzy właśnie rozpoczynają samodzielne życie. Pakiet adresowany do młodych par małżeńskich to AdTarget Couples a kolejny, skierowany do rodzin gdzie najstarsze dziecko nie przekroczyło 6 roku życia to AdTarget Family I. Ostatnim z nich, czyli AdTarget Family II jest pakiet witryn adresowany do rodzin gdzie najmłodsze dziecko ma 6 lub więcej lat.

‘Wprowadziliśmy te pakiety, ponieważ zauważyliśmy, że grono reklamodawców poszukuje dobrego dotarcia do w/w grup docelowych a żadna sieć na rynku tego nie oferuje. Liczymy, że dzięki naszym rozwiązaniom reklamodawcy efektywniej, niż do tej pory, będą mogli prowadzić dialog z konsumentem’ – powiedział Czarek Tokarski, Kierownik Działu Sprzedaży.

Liczba unikalnych użytkowników wchodzących w skład pakietów to około 700 tys, przy średnim dopasowaniu 30% i affinity indeks przekraczającym 135. Pakiety charakteryzują się niską ceną jednostkową, sprzedawane są w modelu CPM.

http://www.adclick.pl/

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry