Zmienia się identyfikacja wizualna oraz oferta sieci Adkontekst. Główną zmianą w nowej ofercie jest wprowadzenie audience targetingu.
Od 2005 roku Adkontekst rozwijał się jako sieć reklamy kontekstowej. Od kilku lat trwały prace nad rozszerzeniem koncepcji sieci, tak aby reklamodawca w sposób elastyczny mógł wykorzystywać w jednym miejscu wszystkie sposoby targetowania, a jednocześnie można było zwiększyć przychody dla wydawców.
Nowa wizja rozwoju sieci bazuje na koncepcji Customer Journey. W zależności od etapu procesu zakupowego (zainteresowanie, rozważanie oferty, transakcja, po transakcji) na jakim znajduje się użytkownik, Adkontekst umożliwia dobór metod targetowania (m.in. kontekst, audience-based, retargeting) i form reklamowych, optymalnych dla osiągnięcia celów zakładanych przez reklamodawcę. Zmianę komunikuje hasło „sieć kontekstowo-behawioralna” oraz nowa identyfikacja wizualna marki, spójna z całym rebrandingiem Netsprint.
Kluczowym elementem zmiany jest zintegrowanie technologii Netsprint Adserver z platformą Netsprint Audience – rozwiązaniem umożliwiającym budowanie profili marketingowych bazujących na zachowaniach użytkownika w sieci. W efekcie możliwe staje się połączenie analizy kontekstowej strony internetowej, na której przebywa internauta, z analizą preferencji samego użytkownika (bazując na jego plikach cookie).
Dzięki analizie potrzeb reklamodawców sieci oraz historii m.in. stron odwiedzanych przez użytkowników udało się stworzyć ponad 340 profili, które służą reklamodawcy do określania grupy celowej i kierowania emisji przekazu reklamowego. Klienci Adkontekst w ramach kampanii reklamowej oprócz kierowania emisji na dostępne profile mogą skorzystać z pomocy konsultanta Adkontekst, który przygotowuje dedykowany profil i przedstawia możliwości dotarcia do internautów z wykorzystaniem produktów Adkontekst. Reklamodawcy sieci mają możliwość targetowania na kategorie tematyczne, na określone witryny, geograficznie, a także na wybranych witrynach – demograficznie.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.