Zmienia się identyfikacja wizualna oraz oferta sieci Adkontekst. Główną zmianą w nowej ofercie jest wprowadzenie audience targetingu.
Od 2005 roku Adkontekst rozwijał się jako sieć reklamy kontekstowej. Od kilku lat trwały prace nad rozszerzeniem koncepcji sieci, tak aby reklamodawca w sposób elastyczny mógł wykorzystywać w jednym miejscu wszystkie sposoby targetowania, a jednocześnie można było zwiększyć przychody dla wydawców.
Nowa wizja rozwoju sieci bazuje na koncepcji Customer Journey. W zależności od etapu procesu zakupowego (zainteresowanie, rozważanie oferty, transakcja, po transakcji) na jakim znajduje się użytkownik, Adkontekst umożliwia dobór metod targetowania (m.in. kontekst, audience-based, retargeting) i form reklamowych, optymalnych dla osiągnięcia celów zakładanych przez reklamodawcę. Zmianę komunikuje hasło „sieć kontekstowo-behawioralna” oraz nowa identyfikacja wizualna marki, spójna z całym rebrandingiem Netsprint.
Kluczowym elementem zmiany jest zintegrowanie technologii Netsprint Adserver z platformą Netsprint Audience – rozwiązaniem umożliwiającym budowanie profili marketingowych bazujących na zachowaniach użytkownika w sieci. W efekcie możliwe staje się połączenie analizy kontekstowej strony internetowej, na której przebywa internauta, z analizą preferencji samego użytkownika (bazując na jego plikach cookie).
Dzięki analizie potrzeb reklamodawców sieci oraz historii m.in. stron odwiedzanych przez użytkowników udało się stworzyć ponad 340 profili, które służą reklamodawcy do określania grupy celowej i kierowania emisji przekazu reklamowego. Klienci Adkontekst w ramach kampanii reklamowej oprócz kierowania emisji na dostępne profile mogą skorzystać z pomocy konsultanta Adkontekst, który przygotowuje dedykowany profil i przedstawia możliwości dotarcia do internautów z wykorzystaniem produktów Adkontekst. Reklamodawcy sieci mają możliwość targetowania na kategorie tematyczne, na określone witryny, geograficznie, a także na wybranych witrynach – demograficznie.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.