Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst, należąca do Netsprint, wprowadziła do swojej oferty usługi związane z reklamą mobilną. Jest to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie ze strony klientów na tego typu usługi.
Od kilku miesięcy odnotowywaliśmy powtarzające się zapytania o reklamy mobilne, zarówno ze strony reklamodawców MSP, jak i klientów korporacyjnych. To spore zainteresowanie możliwością adresowania przekazu reklamowego do użytkowników urządzeń mobilnych potwierdza, że temat reklamy mobilnej staje się ważnym obszarem planowania marketingowego. Staraliśmy się, aby w ofercie Adkontekst znalazła się konkretna odpowiedź na tak wyrażone zapotrzebowanie rynku – powiedział Łukasz Duda, Dyrektor Biura Reklamy Adkontekst.
Nowa opcja kierowania reklam na urządzenia mobilne uzupełnia szerokie portfolio metod targetowania w ofercie Adkontekst. W ramach kampanii reklamodawca sieci może wykorzystać targetowanie na zainteresowania, kontekstowe, retargetowanie, geolokalizację, a także na wybranych witrynach kierować reklamy demograficznie. W ramach targetowania na urządzenia mobilne klienci sieci mogą korzystać z szerokiej gamy formatów reklamowych Adkontekst: począwszy od reklam tekstowych, poprzez tekstowo-graficzne i graficzne. Dodatkowo klienci mogą różnicować treść komunikatu reklamowego w zależności od mobilnego systemu operacyjnego, z którego korzysta internauta
Ruch z urządzeń mobilnych w sieci Adkontekst wyniósł w marcu 2013 r. ponad 81 mln odsłon, z czego niemal 61 % z urządzeń z systemem Android, ponad 34 % to wizyty z urządzeń Apple (iPady, iPhony), a 5% z pozostałych (m.in. Windows Mobile, Blackberry).
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.