Adkontekst zwiększa skuteczność dzięki retargetingowi

Opublikowano: 15 stycznia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Sieć reklamowa Adkontekst, należąca do NetSprint, podsumowała efekty kampanii reklamowych prowadzonych z wykorzystaniem retargetingu. Dzięki zastosowaniu tej opcji użytkownik przebywa na stronie reklamodawcy trzy razy dłużej i cztery razy częściej dokonuje konwersji.

adkontekstRetargeting umożliwia dotarcie z dedykowanym przekazem do użytkowników, którzy już np. odwiedzili stronę reklamodawcy. Dodatkowe parametry jakie możemy wskazać w przypadku budowaniu przekazu to uwzględnienie osób, które kliknęły już w reklamę czy np. wykluczenie osób, które były już na stronie reklamodawcy.

Analizy kampanii prowadzonych z wykorzystaniem remarketingu pokazują, że dzięki niemu można nawet trzykrotnie poprawić wyniki prowadzonych działań reklamowych. Ponadto korzystanie z retargetingu umożliwia marketerom optymalizację kosztów działań marketingowych dzięki temu, że reklama dociera tylko do klientów, którzy już wcześniej wyrazili zainteresowanie ofertą.

retargeting
Adkontekst.pl skupia ponad 2000 serwisów internetowycho sumarycznym zasięgu ponad 92% użytkowników internetu w Polsce (zgodnie z Badaniami Gemius Megapanel).

Sylwester KozakAdkontekst zwiększa skuteczność dzięki retargetingowi

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.