Powstała nowa platforma reklamowa skierowana do reklamodawców z rynków lokalnych. W platformie są już m.in. Demotywatory, Autocentrum i Chip.pl.
AdLoyal to nowa internetowa platforma reklamowa. Swoją ofertą łączy trzy grupy: właścicieli firm i usługodawców z rynków lokalnych (np. miast czy województw), wydawców portali i stron WWW oraz „poszukujących okazji” użytkowników Internetu. Jej twórcy zaproponowali dwie proste formy promocji: boks z kuponem rabatowym i boks z ofertą zakupów grupowych. Postawiono na formy reklamowe nieinwazyjne i dopasowane graficznie do layoutu strony Wydawców. Kampanie można targetować lokalnie (geograficznie). Chcący się wypromować przedsiębiorcy otrzymują więc kampanię reklamową w Internecie, skierowaną do odbiorców w ich okolicy, a podstawowym celem promocji jest zwiększenie sprzedaży.
„Tego właśnie oczekują teraz właściciele zakładów fryzjerskich, restauracji, czy warsztatów samochodowych. Ich świadomość internetowa znacznie wzrosła w ostatnim czasie, także dzięki ekspansji systemów zakupów grupowych. Chcemy to wykorzystać.” – mówi Marta Moksa, kierownik projektu, współtwórca adLoyal.
W bezpośredniej konkurencji z np. platformami zakupów grupowych, w walce o małego klienta lokalnego, adLoyal wyróżnia także fakt, że nie pobiera żadnej prowizji od zakupionych kuponów sprzedaży grupowej. Dodatkowo pieniądze z ich sprzedaży trafiają na konto reklamodawcy natychmiast po zakończeniu promocji, czyli po ok. 3 dniach od uruchomienia promocji. Jedyny koszt, jaki ponosi reklamodawca, to opłata abonamentowa za pakiet odsłon. Każdy reklamodawca może swoją kampanię uruchomić samodzielnie, w dowolnej chwili, odwiedzając serwis adLoyal.pl. Aby ułatwić lokalnym usługodawcom korzystanie z tej formy promocji, adLoyal buduje też sieć sprzedawców lokalnych, którzy będą wspierać zainteresowanych reklamą w stawianiu pierwszych kroków w nowej platformie.
Od początku istnienia platformy adLoyal udało się nią zainteresować wielu znaczących na rynku wydawców serwisów WWW. Dołączyły do niej takie serwisy jak Demotywatory, Chip, AutoCentrum czy V10, a nowi w dalszym ciągu się przyłączają.
„Wszystkie platformy reklamowe oferują Wydawcom to samo. Docierają do tych samych agencji i reklamodawców. My chcemy otworzyć nowe źródło przychodów dla wydawców – małych, lokalnych przedsiębiorców. Rozliczamy się w systemie odsłonowym CPM (Cost Per Mile]) – to ogromnie korzystne dla wydawców i łatwe w obsłudze, a przy tym bardzo uczciwe rozwiązanie. Dodatkowo oddajemy wydawcy aż 80% zysku uzyskanego z kampanii na jego stronach. Co najważniejsze – dołączenie do nas nic nie kosztuje, nie wiąże się więc z żadnym ryzykiem.” – dopowiada Wojciech Wietecha, twórca adLoyal.
Obsługa kampanii w ramach systemu adLoyal jest bardzo prosta. Przygotowano proste formularze rejestracyjne i panele administracyjne. „Zarówno Wydawca, jak i Reklamodawca obsłuży adLoyal w kilka minut. Prostota przekazu i modelu biznesowego, przejrzystość zasad – to były dla nas priorytety przy tworzeniu naszej platformy.” – przekonuje Wojciech Wietecha.
Prezentowane do tej pory funkcjonalności platformy adLoyal i jej możliwości to dopiero pierwsza część całego, większego konceptu strategicznego. „Nie chcemy wszystkiego zdradzać. Nawet nasi Partnerzy nie wiedzą, jakie jeszcze niespodzianki dla nich szykujemy. Powiem jedynie, że słowo „loyal” w nazwie naszej platformy nie wzięło się znikąd, a internauci to dla nas trzeci, istotny filar całej platformy.” – ujawnia rąbek tajemnicy Marta Moksa.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.