AdMob umożliwia śledzenie klików na iPhone

Sieć reklam komórkowych AdMob opracowała narzędzie umożliwiające mierzenie liczby klików w reklamy publikowane użytkownikom iPhone, prowadzących do pełnego ściągnięcia aplikacji z Apple App Store.

Korzystający z usług AdMob marketingowcy będą mogli kontrolować skuteczność konkretnych reklam skierowanych do milionów użytkowników super-telefonu. Aplikacja mierzy conversion rate oraz CPD (cost per download).

Zgodnie z tym, co twierdzi AdMob darmowe aplikacje mają średni conversion rate na poziomie 10 procent – płatne na poziomie jednego procenta. Większą wartością tego wskaźnika charakteryzują się natomiast gry (średnio dwa razy większą niż inne aplikacje w tej samej cenie).

Reklamodawcy upominali się od dawna o bardziej szczegółowe informacje pochodzące z App Store, co pozwoliłoby im maksymalizować zyski z ich mobilnych kampanii – powiedział  Jason Spero, wiceprezydent AdMob, odpowiedzialny za rynek północnoamerykański.

Za: BrandRepublic

Wpisy promowane

Wydarzenia

Shopper Day 2021
26.10.2021
Expert Summit 2021
04.11.2021
Forum Gospodarki Cyfrowej
09.11.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry