AdMob umożliwia śledzenie klików na iPhone

Sieć reklam komórkowych AdMob opracowała narzędzie umożliwiające mierzenie liczby klików w reklamy publikowane użytkownikom iPhone, prowadzących do pełnego ściągnięcia aplikacji z Apple App Store.

Korzystający z usług AdMob marketingowcy będą mogli kontrolować skuteczność konkretnych reklam skierowanych do milionów użytkowników super-telefonu. Aplikacja mierzy conversion rate oraz CPD (cost per download).

Zgodnie z tym, co twierdzi AdMob darmowe aplikacje mają średni conversion rate na poziomie 10 procent – płatne na poziomie jednego procenta. Większą wartością tego wskaźnika charakteryzują się natomiast gry (średnio dwa razy większą niż inne aplikacje w tej samej cenie).

Reklamodawcy upominali się od dawna o bardziej szczegółowe informacje pochodzące z App Store, co pozwoliłoby im maksymalizować zyski z ich mobilnych kampanii – powiedział  Jason Spero, wiceprezydent AdMob, odpowiedzialny za rynek północnoamerykański.

Za: BrandRepublic

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top