adMobile dla Pomaton EMI

Opublikowano: 17 grudnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Pomaton EMI podjął decyzję o współpracy z agencją adMobile, w ramach promocji nowej płyty Blue Cafe. Przedsięwzięcie oparte zostało na konkursie SMSowym. Na potrzeby promocji stworzony został również internetowy Klub Blue Cafe skupiający fanów zespołu.

Promocja rozpoczęła się 04 grudnia i trwać będzie do 31 marca. Do wygrania w konkursie jest 3000 niedostępnych na rynku singli oraz wykwintna kolacja dla pięciu osób z zespołem. Na potrzeby przedsięwzięcia stworzony został również Klub Blue Cafe – pierwsza oficjalna strona w sieci Internet skupiająca fanów zespołu. Na wszystkich Klubowiczów czekają liczne nagrody i upominki od zespołu.

– Zdecydowaliśmy się na wsparcie promocji nowej płyty Blue Cafe „demi-sec” kampanią SMSową. Dzięki temu docieramy do coraz szerszej publiczności, budując jednocześnie ich lojalność. Nowatorskim wsparciem promocji płyty jest Klub Blue Cafe, pierwsza oficjalna strona gromadząca wielbicieli zespołu, którą mamy nadzieję rozwijać wraz z pozostałymi działaniami promocyjnymi.- mówi Paweł Walicki, Senior Product Manager.

http://www.admobile.pl

Sylwester KozakadMobile dla Pomaton EMI

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.