adMobile inwestuje w ekspertów

Agencja marketingu mobilnego adMobile podjęła stałą współpracę z Przemkiem Sienkiewiczem, specjalistą w dziedzinie sprzedaży oraz strategii komunikacji reklamowej. Jego zadaniem jest pozyskiwanie klientów, a także tworzenie strategii, opartych na technologiach mobilnych.

Przemek Sienkiewicz rozpoczął swoją karierę zawodową we wrocławskiej agencji reklamowej B&J, odpowiadając za pozyskanie klientów oraz budowę strategii marketingowych, m.in. dla marek: Telefonia Dialog, JVC Polska, ICN Rzeszów, Urzędowski. W latach 2002-2003 współtworzył Konsorcjum Marketingowe QST, opracowując plany komunikacji reklamowej firm: SONY Polska, Nestle Schoeller, Alima Gerber, Procter&Gamble.
– Dotychczasowe doświadczenie Przemka Sienkiewicza na polu sprzedaży oraz reklamy i komunikacji marketingowej, stało się dla nas oczywistym argumentem, aby przyłączyć Przemka do naszego zespołu. W naszej agencji pracują specjaliści z zakresu marketingu, technologii i prawa. Tylko dzięki połączeniu ich kompetencji możemy świadczyć kompleksowe usługi na najwyższym poziomie. Osoba Przemka Sienkiewicza spełnia wysokie wymagania stawiane członkom naszego zespołu, co przyczyni się do pełnego zadowolenia naszych Klientów.- mówi Andrzej Rabsztyn, Dyrektor Sprzedaży w adMobile.

http://www.admobile.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top