Agencja marketingu mobilnego adMobile podjęła stałą współpracę z Przemkiem Sienkiewiczem, specjalistą w dziedzinie sprzedaży oraz strategii komunikacji reklamowej. Jego zadaniem jest pozyskiwanie klientów, a także tworzenie strategii, opartych na technologiach mobilnych.
Przemek Sienkiewicz rozpoczął swoją karierę zawodową we wrocławskiej agencji reklamowej B&J, odpowiadając za pozyskanie klientów oraz budowę strategii marketingowych, m.in. dla marek: Telefonia Dialog, JVC Polska, ICN Rzeszów, Urzędowski. W latach 2002-2003 współtworzył Konsorcjum Marketingowe QST, opracowując plany komunikacji reklamowej firm: SONY Polska, Nestle Schoeller, Alima Gerber, Procter&Gamble.
– Dotychczasowe doświadczenie Przemka Sienkiewicza na polu sprzedaży oraz reklamy i komunikacji marketingowej, stało się dla nas oczywistym argumentem, aby przyłączyć Przemka do naszego zespołu. W naszej agencji pracują specjaliści z zakresu marketingu, technologii i prawa. Tylko dzięki połączeniu ich kompetencji możemy świadczyć kompleksowe usługi na najwyższym poziomie. Osoba Przemka Sienkiewicza spełnia wysokie wymagania stawiane członkom naszego zespołu, co przyczyni się do pełnego zadowolenia naszych Klientów.- mówi Andrzej Rabsztyn, Dyrektor Sprzedaży w adMobile.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.