Agencja marketingu mobilnego adMobile podjęła stałą współpracę z Przemkiem Sienkiewiczem, specjalistą w dziedzinie sprzedaży oraz strategii komunikacji reklamowej. Jego zadaniem jest pozyskiwanie klientów, a także tworzenie strategii, opartych na technologiach mobilnych.
Przemek Sienkiewicz rozpoczął swoją karierę zawodową we wrocławskiej agencji reklamowej B&J, odpowiadając za pozyskanie klientów oraz budowę strategii marketingowych, m.in. dla marek: Telefonia Dialog, JVC Polska, ICN Rzeszów, Urzędowski. W latach 2002-2003 współtworzył Konsorcjum Marketingowe QST, opracowując plany komunikacji reklamowej firm: SONY Polska, Nestle Schoeller, Alima Gerber, Procter&Gamble.
– Dotychczasowe doświadczenie Przemka Sienkiewicza na polu sprzedaży oraz reklamy i komunikacji marketingowej, stało się dla nas oczywistym argumentem, aby przyłączyć Przemka do naszego zespołu. W naszej agencji pracują specjaliści z zakresu marketingu, technologii i prawa. Tylko dzięki połączeniu ich kompetencji możemy świadczyć kompleksowe usługi na najwyższym poziomie. Osoba Przemka Sienkiewicza spełnia wysokie wymagania stawiane członkom naszego zespołu, co przyczyni się do pełnego zadowolenia naszych Klientów.- mówi Andrzej Rabsztyn, Dyrektor Sprzedaży w adMobile.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.