Należąca do Platformy Mediowej Point Group agencja marketingu mobilnego adMobile stworzyła kontent SMS pod akcję charytatywną „Spraw, aby inni mieli święta” dla Federacji Polskich Banków Żywności.
Tegorocznej zbiórce żywności towarzyszy kampania społeczna „Spraw, aby inni mieli święta”. Potrzebujących będzie można wesprzeć poprzez SMSy czy zakup żywności w sklepie internetowym na stronie www.bankizywnosci.pl
Do akcji włączyła się agencja adMobile, która odpowiedzialna jest za rozwiązania mobilne dla akcji.
Osoby, które chcą przyłączyć się do świątecznej zbiórki żywności mogą w terminie od 15 listopada do 15 grudnia wysyłać SMS o treści: WSPIERAM na numer Premium 7272. Koszt wysyłki SMS to 2,44 zł z VAT.
Całkowity dochód z SMSów zostanie przekazany FPBŻ.
Zbiórka Żywności w Internecie potrwa do końca grudnia. Akcja jest szeroko wsparta przez media elektroniczne, prasę oraz reklamę zewnętrzną i sieci multipleksów.
Zebrana żywność o długiej przydatności do spożycia, m.in. cukier, olej, konserwy, makaron, kasze i dżemy, trafi do organizacji pozarządowych i instytucji, zajmujących się dożywianiem dzieci, osób bezdomnych, chorych i samotnych oraz rodzin w trudnej sytuacji materialnej.
Całkowity dochód z akcji SMS zostanie przeznaczony na rozwój infrastruktury Banków Żywności, w których przechowywana jest żywność zebrana podczas akcji.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.