Point Group

Drugi etap promocji iPhone’ów w PPP Marketing

Zainteresowanie iPhone’ami w ciągu kilku pierwszych dni kampanii Phone – iPod – iPersonal(i ty) przekroczyło pierwotne prognozy firmy PPP Marketing. Tylko w ciągu pierwszego dnia sprzedaży, PPP Marketing pozyskało prawie 100 zamówień a w ciągu kilku następnych, chęć zakupu iPhone’a w promocyjnej ofercie firmy zgłosiło ok. 1 tys. osób. 4 września ruszył kolejny etap kampanii,

Drugi etap promocji iPhone’ów w PPP Marketing więcej »

Nowa strona Platformy Mediowej Point Group

Platforma Mediowa Point Group ma nową stronę internetową. Nowy serwis jest przejrzysty i wygodny dla użytkowników, łatwy w nawigacji. „Zmiany w serwisie PMPG mają służyć usprawnieniu komunikacji spółki z inwestorami, mediami i klientami” – mówi Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu Platformy Mediowej Point Group. Zwraca uwagę, że w nowym serwisie każda z grup łatwo może

Nowa strona Platformy Mediowej Point Group więcej »

Sport24.pl dla prawdziwych kibiców

Już prawie 100 pasjonatów sportu redaguje portal Sport24.pl. Zwiększenie o ponad jedną trzecią składu redakcji oraz wzrost oglądalności portalu o 60 proc. to pierwsze efekty integracji portalu z Platformą Mediową Point Group S.A. Platforma Mediowa Point Group kupiła pakiet większościowy udziałów w spółce zarządzającej portalem Sport24.pl pod koniec 2007 r. W pierwszej fazie  działania integracyjne

Sport24.pl dla prawdziwych kibiców więcej »

Nowy wygląd portalu Sport24.pl

Sport24.pl wprowadził nową szatę graficzną, oraz nowe ustawienie funkcjonalności pozwalające na łatwiejsze poruszanie się po serwisie. Twórcy Sport24.pl stawiają na rozwój społecznościowych funkcji takich jak profile użytkowników, forum, live chat, pokoje fanklubowe gdzie spotykać będą się kibice polskich i zagranicznych drużyn. Sport24.pl poza rozwojem działów z nowymi dyscyplinami sportu przygotowuje ważne serwisy tematyczne dotyczące 3

Nowy wygląd portalu Sport24.pl więcej »

Przegląd prasy 2007-01-08

Studia internetowe: popularne i bez przepisów Brazylijski sąd zamyka serwis YouTube Wydawca „Machiny” operatorem Czy powstanie europejski odpowiednik Google? Darmowy antywirus dla Windowsa i Linuksa Numery telefoniczne z 10 cyframi Wyszukiwarka tras przelotów Studia internetowe: popularne i bez przepisów Studia przez internet działają już na wielu uczelniach w Polsce. Cieszą się zainteresowaniem studentów. Także Ministerstwo

Przegląd prasy 2007-01-08 więcej »

adMobile pomaga Federacji Polskich Banków Żywności

Należąca do Platformy Mediowej Point Group agencja marketingu mobilnego adMobile stworzyła kontent SMS pod akcję charytatywną „Spraw, aby inni mieli święta” dla Federacji Polskich Banków Żywności. Tegorocznej zbiórce żywności towarzyszy kampania społeczna „Spraw, aby inni mieli święta”. Potrzebujących będzie można wesprzeć poprzez SMSy czy zakup żywności w sklepie internetowym na stronie www.bankizywnosci.pl Do akcji włączyła

adMobile pomaga Federacji Polskich Banków Żywności więcej »

Scroll to Top