adMobile zaprasza do kin

Opublikowano: 16 czerwca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Grupa Kinoplex, największy polski operator kinowy, zdecydowała się na podjęcie długofalowej współpracy z agencją marketingu mobilnego adMobile. Wspólne działania mają na celu wykorzystanie kanałów komunikacji mobilnej w akcjach marketingowych firmy.

– Podjęcie działań, w których głównym narzędziem są SMS’y i MMS’y to dla nas nowe wyzwanie, które mamy nadzieję zaowocuje wzrostem lojalności naszych klientów oraz popularności kin sieci Kinoplex. Dlatego też bardzo ważne dla nas było pozyskanie odpowiedniego partnera, który oprócz dostarczenia technologii będzie nas wspierał marketingowo. O wyborze agencji adMobile zadecydował przede wszystkim fakt ich kompleksowej oferty oraz doświadczenia na polu przedsięwzięć kreatywnych. – mówi Czesław Kisiel, Dyrektor ds. Kin Grupy Kinoplex.

Pierwszym efektem współpracy Grupy Kinoplex z adMobile jest konkurs „Wygraj bilet”. Co godzinę, w każdy piątek, nadawcy dwóch pierwszych SMS’ów dostają bilety za darmo. W SMS’ie zwrotnym uczestnik zabawy otrzymuje informacje o ewentualnej wygranej. Szczegóły na stronie kinoplex.pl.

http://www.kinoplex.pl

Sylwester KozakadMobile zaprasza do kin

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.