AdReport teraz do wypróbowania za darmo

NewMedia Labs przygotowało ciekawą opcję dla wszystkich zainteresowanych reklamą w Internecie: teraz każdy może przetestować AdReport za darmo.

AdReport to badanie reklamy displayowej, jest ono prowadzone nieustannie od siedmiu lat i aktualizowane w czasie rzeczywistym (dziennie pojawia się w nim co najmniej kilkadziesiąt nowych kampanii). Aktualnie AdReport obejmuje monitoringiem ponad 2100 witryn.

AdReport zapewnia stały dostęp online do wszystkich danych, które dostępne są także w formie gotowych do pobrania raportów. Możliwe jest również zamówienie powiadomień mailowych, prezentujących wybrany wcześniej zakres informacji. Każda kampania jest opisywana takimi parametrami jak produkt, marka, forma reklamowa i miejsce emisji. Wszystko to opatrzone jest screenshotami i kreacjami Flash, dzięki czemu obraz kampanii jest pełny. W najbliższych planach do narzędzia ma zostać włączona opcja monitu reklam Google oraz estymacji kosztów kampanii prezentowanych w raportach.

„Stały dostęp do bazy on-line AdReportu to dla wydawców internetowych możliwość podpatrywania ich konkurencji, jak i przede wszystkim możliwość śledzenia i analizowania działań reklamodawców z wybranej branży, a więc ich potencjalnych klientów. Informacje o działaniach podejmowanych przez nich w Internecie są niezbędne podczas budowania oferty reklamowej serwisu i planowania źródeł przychodu” – mówi Grzegorz Sułkowski Prezes Zarządu NewMedia Labs.

Od momentu debiutu w 2003 roku AdReport jest nieustannie rozwijany: możliwość darmowego wypróbowania badania to jedna z ostatnio wprowadzonych funkcji.

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

26.03.2025 - 27.03.2025 IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
27.03.2025 Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025 Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
05.04.2025 XXVIII Konkurs KAROLE
09.05.2025 PM Showcase Day
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top