AdReport teraz do wypróbowania za darmo

Opublikowano: 19 października 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

NewMedia Labs przygotowało ciekawą opcję dla wszystkich zainteresowanych reklamą w Internecie: teraz każdy może przetestować AdReport za darmo.

AdReport to badanie reklamy displayowej, jest ono prowadzone nieustannie od siedmiu lat i aktualizowane w czasie rzeczywistym (dziennie pojawia się w nim co najmniej kilkadziesiąt nowych kampanii). Aktualnie AdReport obejmuje monitoringiem ponad 2100 witryn.

AdReport zapewnia stały dostęp online do wszystkich danych, które dostępne są także w formie gotowych do pobrania raportów. Możliwe jest również zamówienie powiadomień mailowych, prezentujących wybrany wcześniej zakres informacji. Każda kampania jest opisywana takimi parametrami jak produkt, marka, forma reklamowa i miejsce emisji. Wszystko to opatrzone jest screenshotami i kreacjami Flash, dzięki czemu obraz kampanii jest pełny. W najbliższych planach do narzędzia ma zostać włączona opcja monitu reklam Google oraz estymacji kosztów kampanii prezentowanych w raportach.

„Stały dostęp do bazy on-line AdReportu to dla wydawców internetowych możliwość podpatrywania ich konkurencji, jak i przede wszystkim możliwość śledzenia i analizowania działań reklamodawców z wybranej branży, a więc ich potencjalnych klientów. Informacje o działaniach podejmowanych przez nich w Internecie są niezbędne podczas budowania oferty reklamowej serwisu i planowania źródeł przychodu” – mówi Grzegorz Sułkowski Prezes Zarządu NewMedia Labs.

Od momentu debiutu w 2003 roku AdReport jest nieustannie rozwijany: możliwość darmowego wypróbowania badania to jedna z ostatnio wprowadzonych funkcji.

Hanna LaskowskaAdReport teraz do wypróbowania za darmo

Podziel się!

O autorze

hania