Adspiro to system umożliwiający tworzenie niszowych sieci reklamowych w Internecie oraz zarządzanie reklamami na własnych stronach www. W ostatnich dniach system zaoferował wydawcom możliwość bezpośredniej sprzedaży reklam na stronach www, oraz wprowadził kolejne modele zakupu reklam CPC i Sponsoring. W kolejnej wersji systemu Adspiro reklamodawcy uzyskali możliwość planowania i zakupu kampanii automatycznie na wszystkich serwisach należących do danej Sieci reklamowej.
W tym momencie w Adspiro w trakcie tworzenia przez Menedżerów Sieci jest już ponad 20 niszowych sieci reklamowych m.in. sieć HR Network tworzona przez firmę rekrutacyjną Sedlak, czy sieć tworzona pod przewodnictwem popularnego portalu Webhosting.
Dzięki systemowi Adspiro stworzyliśmy sieć reklamową ukierunkowaną na technologię i biznes w Internecie, w której reklamodawcy mogą łatwo sprofilować swoje działania pod kątem osób zainteresowanych nowinkami technicznymi, trendami w Sieci czy powstającymi startupami. To dobra szansa na dotarcie ze swoim produktem lub usługą do tych, dla których Internet stał się dziś najważniejszą przestrzenią działań zawodowych i rozrywki. Duży zasięg, rozpoznawalne marki i dobrze dopasowana grupa docelowa – liczymy, że dzięki tym atutom kampanie prowadzone w naszej sieci będą skuteczne. – mówi Dariusz Nawojczyk, redaktor naczelny Webhosting.pl.
Wydawcy akceptują każdą kampanię zanim pojawi się ona na ich serwisie. W przypadku braku reklam emitowana jest bez żadnych opłat reklama własna wydawcy. Reklamodawca może wejść na panel zakupu reklamy bezpośrednio z linka zamieszczonego przy reklamie.
Adspiro nie pobiera żadnych opłat abonamentowych za korzystanie z systemu, pobierana jest jedynie prowizja w wysokości 10% od obrotu. Wydawcy ustalają samodzielnie stawki prowizyjne z Menedżerami Sieci. System Adspiro wyposażony jest w zaawansowany system raportowania. Wszyscy uczestnicy Adspiro na bieżąco widzą własne zarobki, informacje o ilości wyświetleń reklamy, ilości kliknięć (CTR) w kontekście kampanii, serwisów i wybranych zakresów czasowych.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.