Agencja Interaktywna Adv.pl zdecydowała się na wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z normą PN ISO 9001:2001. Rozpoczęcie procesu certyfikacji zaplanowano na początek kwietnia br.
– Jako jedna z pierwszych agencji interaktywnych w kraju dojrzeliśmy do formalnego wdrożenia norm ISO. Tak naprawdę jest to kolejny, naturalny krok w całym procesie rozwoju Spółki i umacniania jej relacji z Odbiorcami rynkowymi. Certyfikat jakości będzie dla naszych Klientów dodatkowym potwierdzeniem polityki dotąd prowadzonej. Głównym celem Adv.pl jest pełne zaspokajanie potrzeb Klientów. Doświadczenie pokazuje, że często jedną z głównych przyczyn niespełnienia wymagań Odbiorców, zwłaszcza w przypadku każdorazowego dostosowywania produktu, usługi do Ich indywidualnych potrzeb, jest niewłaściwy proces komunikacji zarówno wewnątrz firmy, jak i poza nią. Wdrożenie systemu zarządzania jakością przyczyni się do ciągłego doskonalenia wszystkich wewnętrznych procesów w Adv.pl, powodując wzrost konkurencyjności i wzmocnienie pozycji na rynku. Dbamy o naszych Klientów, to przecież dzięki nim w ciągu dwóch lat osiągnęliśmy tak wiele.- mówi Konrad Pankiewicz, Dyrektor Zarządzający w Adv.pl.
Wdrażany w Adv.pl system zarządzania wg norm PN ISO 9001:2001 dotyczyć będzie jakości przepływu informacji. Przygotowaniem do certyfikacji zajmuje się firma UNITECH z Wrocławia.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.