Adv.pl zaprojektowała i zrealizowała wizerunkową kampanię full service’ową dla empik school. Złożyły się na nią prawie wszystkie kanały komunikacji marketingowej.
Punktem wyjścia stał się spot reklamowy w konwencji humorystycznej. Warto zaznaczyć, że empik school jest pierwszą szkołą językową, która zrealizowała profesjonalną reklamę telewizyjną o zasięgu ogólnopolskim. Kolejnym etapem było przeprowadzenie specjalnej sesji fotograficznej, na której podstawie powstał key visual do outdoorowej części kampanii, promocji prasowej oraz BTL-u. Integralną częścią kampanii jest dedykowana strona internetowa (landing page).
Kampania wystartowała 1 września 2009 i potrwa ponad miesiąc. W mediach tradycyjnych zaplanował ją dom mediowy Mediasense należący do Grupy Adv.pl.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!