Adv.pl promuje Kler w internecie

W związku z Drzwiami Otwartymi organizowanymi przez

Kler SA – producenta mebli skórzanych, spółka rozpoczęła kampanię promocyjną w Internecie. Za strategię e-marketingową oraz kreacje odpowiedzialna jest Agencja Interaktywna Adv.pl.

Celem kampanii jest zachęcenie internautów do odwiedzenia Salonów Kler oraz zapoznania się z ofertą mebli. Z uwagi na międzynarodowy zasięg działania spółki, kampania, oprócz Polski, obejmuje także Czechy i Niemcy. Ekspozycja form reklamowych ma miejsce w serwisach wnętrzarskich oraz

w serwisach skierowanych do kobiet, m.in. Dom i Wnętrze, Moje Mieszkanie oraz Twój Styl.

Produkcje reklamowe prowadzą do dedykowanej Drzwiom Otwartym strony internetowej. Oferuje ona internaucie możliwość zapoznania się z ofertą promocyjną a także odnalezienia Salonu w pobliżu miejsca zamieszkania. Zachętą do skorzystania z Dni Otwartych jest niewątpliwie konkurs, w którym do wygrania są meble.

http://www.kler.pl/drzwiotwarte

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry