Adv.pl wydaje książkę o e-marketingu

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji to efekt pracy praktyków e-marketingu tworzących Grupę Adv.pl. Książka zostanie wydana przez Wydawnictwo Helion i pojawi się na półkach księgarni jeszcze na jesieni 2008.
Czym różni się marketing partyzancki od wirusowego? Jak wykorzystać permission marketing do realizacji celów marketingowych?  Dlaczego w przydatku planowania Internetu znaczenie affinity index jest marginalne? Czy lepiej wybrać SEO czy PPC? Kiedy musisz zgłosić bazę e-mail marketingową do GIODO? Jak mierzyć skuteczność działań SEM? O czym musisz pamiętać konstruując produkcję reklamową? Gdzie przenosić ruch z kampanii on-line? Dlaczego capping nie oznacza ilości kontaktów z kampanią?  Czy desktop marketing ma potencjał sprzedażowy? Jak flash, video oraz multimedia mają się do użyteczności? Jak modele mentalne wpływają na intuicyjność rozwiązań e-marketingowych? O czym musisz pamiętać tworząc społeczność wokół marki? Na co zwrócić uwagę, komu powierzyć prace, aby projekt e-marketingowy zakończył się sukcesem?

Książka odpowiada na te i pozostałe 60 pytań, które marketerzy zadają agencji interaktywnej podczas współpracy. Publikacja skierowana jest do wszystkich, którzy na co dzień posługują się Internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych.

Wpisy promowane

  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...
  • Ezoteryka a karty Tarota
    Stawianie Tarota to praktyka, którą wykorzystuje bardzo wiele osób. Jest to jeden ze sposobów, który umożliwia sprawdzenie tego co nas ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry