Agencja interaktywna Adv.pl tworzy nowy serwis korporacyjno-produktowy www.lukasbank.pl.
„Do konkursu zostało zaproszonych kilka czołowych, polskich agencji interaktywnych. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Adv.pl, gdyż agencja posiada odpowiednie kompetencje w zakresie realizacji celów biznesowych instytucji finansowych, a takie doświadczenie jest dla nas ważne. Współpracowaliśmy z Adv.pl przy tworzeniu m.in. KredytOnline.pl oraz KlubMaxima.pl. Oferta przedstawiona przez Adv.pl wyróżniła się nie tylko koncepcją nowego serwisu internetowego, ale interesującymi propozycjami działań e-marketingowych” – mówi Arkadiusz Cempura, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Bankowości Elektronicznej LUKAS Banku.
Agencja odpowiedzialna jest za stworzenie strategii, opracowanie architektury informacji, prototypowanie, warstwę prezentacyjną oraz technologię. Głównym celem prac będzie stworzenie innowacyjnej platformy komunikacyjno-sprzedażowej. Serwis zostanie zrealizowany do końca I kwartału 2009 roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.